Skocz do zawartości
Furtek

Witam, chciałbym dokupić kilka części... pomożecie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się na tych inczach :/

Więc zakupiłem : Blok GPU

I terzaz chciałbym kupić taki oto zestaw : Linki

Wiem są tam wężyki, łączki itd ale są przejściówki "G1/4" to 1/2" barbs x6" mam rozumieć że są to przejściówki z 5 mm na 10 mm ?

I co musiałbym jeszcze dokupić aby połączyć blok GPU z resztą zestawu. Proszę pomóżcie bo w ogóle nie wiem o co kaman :/

A czu ta woda jest okej ? : link Zależy mi na tym aby była to woda w 100 procentach gotowa do wlania do układu, nie chce glonów itd itp. Czy może znajdę na ebayu taniej taką samą ?

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoce.

Z poważaniem Paweł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

G1/4" to 1/2" barbs x6 - to są złączki na gwint 1/4" (standardowy) do węża 1/2" czyli ~12/16.

Do tego zestawu raczej nic nie będziesz musiał dokupować, żeby podłączyć blok, ale... W zestawie masz tam chłodnicę 1x120. To tak jakby mało trochę pod cepa i gpu.

• Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmmmm... troche szkoda mi wydawać więcej kasiory na WC :/ A ludzie zachwalają tą chłodnicę.

Jeszcze pomyśle. Polecacie coś ?

Są jakieś sklepy WC w Polsce internetowe które wysłały by mi zestaw do Anglii ?

Oczywiście nie za drogie :) Tutaj sporo tego a ja nie umiem się zdecydować :/ Najtańszego też nie chce kupować bo kto wie co ile to pójdzie...

Nie szukałem jeszcze po polsku ale czy jeżeli blok do CPU wchodzi na AM2 to na AM3 również wejdzie ?

Czytałem po angielsku różne recenzje i jedni mówią że tak inni że nie :/ja już nie wiem i jestem w kropce.

Pytam bo sporo jest bloków na AM2 a mniej na AM3 którego ja posiadam. Model płyty gł. : GIGABYTE GA-MA790X-UD3P

Edit:

Patrze po ebayu i radiatory :

RS 120 - 25 funtów

RS 240 - 40 funtów

RX 120 - 40 funtów

RX 240 - 60 funtów

Czy rzeczywiście jest 2 razy większa wydajność RX od RS ?

Edytowane przez Furtek

Udostępnij tę odpowiedź