Skocz do zawartości
TeLe

Razer Diamondback

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam tą myszkę już jakiś czas jednak podczas mojej nieobecności(najprawdopodobniej brat popsuł ale się nie chcę przyznać) kabel przy wejściu do myszki naderwał się i mysz nie działa.Gwarancji nie mam.Rozkręciłem mysz i od innej przełożyłem kabel, pasuje jednak małe kabelki są inaczej ustawione niż w oryginale i dalej nie działa. Czy jest jakaś możliwość kupienia(zamówienia) takiego kabla lub czy znacie jakąś firme(najlepiej w Warszawie) która za niedużą opłata by to naprawiła ? U mnie w małej mieścinie jest to niestety niemożliwe.

 

Nie znam się prawie na sprzęcie więc jeżeli napisałem jakieś głupoty to proszę o wyrozumiałość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. Poszedłem do servisu z myszką za ok.35zł a oni powiedzieli że to można naprawić ale się nie opłaca . Jak napisałem moja myszka byla zwykła a twoja jest Razera . Udaj sie do serwisu zobaczymy co powiedzą . Musisz się wybrać do Wawy xD

Edytowane przez braszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TeLe, to że układ kabelków we wtyczce jest inny to żaden problem - możesz je sam przestawić. Zazwyczaj w takiej wtyczce trzeba podważyć taki biały bolec który trzyma metalowy pin zakleszczony na kabelku, po prostu podważasz go igłą i wyciągasz, analogicznie pozostałe.

Edytowane przez czarekku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor