Skocz do zawartości
Mitumolek

Wycięcie otworu w metalu

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wie ktoś jak i gdzie mogę precyzyjnie wyciąć otwór w obudowie?

byłem już w trzech firmach dysponujących laserem, w jednej nawet nie chcieli rozmawiać,

w 2 pozostałych spasowali jak zobaczyli że to bok obudowy (dodatkowe wypustki mocujące),

 

jestem z Zielonej Góry więc fajnie by było załatwić temat w okolicy,

oczywiście mogę wysłać do jakiejś firmy tylko nie chciałbym tego robić w ciemno, może ktoś ma sprawdzony zakład,

ewentualnie może ktoś sam ma takie możliwości.

 

obudowa jak z podpisu, otwór w kształcie prostokąta, zależy mi na jak najwyższej jakości (chcę uniknąć uszczelki osłaniającej),

tworzywo to blacha lakierowana,

 

tak tylko spytam czy są jakieś przeciwwskazania przed wykorzystaniem lasera lub wody?

chyba że jest jakaś inna metoda.

 

wcześniej wykonywałem otwory, szlifierką, nożycami, wyrzynarką, otwornicą - zawsze są jakieś zadziory, nierówności lub nadpalona krawędź i farba, a tego chciałbym tym razem uniknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

byłem już w trzech firmach dysponujących laserem, w jednej nawet nie chcieli rozmawiać,

w 2 pozostałych spasowali jak zobaczyli że to bok obudowy (dodatkowe wypustki mocujące),

(...)

 

Skąd ja to znam.

"Panie, nie da się", "robimy, ale nie to", "nie można", "nasz sprzęt nie jest do tego przystosowany", "yyyy...", "eeee...", i tak dalej, i tym podobne. Aż człowieka trafia jak to słyszy po raz kolejny.

 

Szukaj do skutku, ktoś musi mieć odpowiedni sprzęt.

Haki w ściance jako wymówka to deko przegięcie- niech mi ktoś powie, czy na poniższej (losowo wybranej w szukajce) maszynie nie da się położyć boczku obudowy?

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us