cruiser Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2011 Korzystam z usług Multimo (działają na łączach TP), mam modem Thomson Speedtouch 330. Niedawno straciłem połączenie z siecią, miga dioda ADSL, a przy próbie połączenia modem wywala błąd "brak sygnału wybierania. Co ciekawe miganie trwa kilkanaście sekund, a następnie przez kilka dalszych świeci normalnie (choć połączyć również się nie da, modem wywala tylko inny błąd). Jeżeli fizycznie odepnę kabel, to dioda oczywiście miga cały czas. Zanim zadzwonię na ich infolinię i stracę pół godziny życia czekając na połączenie - jest szansa, że coś padło po mojej stronie? Dodam, że grudzień był fatalny - kilkanaście kilkugodzinnych downtimeów z ich winy (lub, jak oni twierdzą, z winy TP). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2011 taki modem to ostatecznosc, kup cos solidnego to zaoszczedzisz kilka siwych wlosow swego czasu majac multimo uzywalem linksys am200, zero problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiser Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak dotąd nie miałem żadnych problemów z tym cackiem, obecnie również. Wina była po stronie TPsa, brak synchronizacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...