Skocz do zawartości
VIBOR

problem z serwisem ESC.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z serwisem ESC.pl a mianowicie, zakupiłem w połowie stycznia płytę 1155 MSI H67MA-E45 (B2) chodziła ok aż miesiąc temu zaczęła tracić ustawienia BIOS. Postanowiłem ją odesłać do serwisu w ramach gwarancji i prośbą o ewentualną wymianę na B3 (jak będą lub dysk SSD z dopłatą). Wszystko cacy bezpiecznie zapakowałem i odesłałem a dziś widzę wpis ,że płyta uwalona i wygięty pin socketu ? Tylko ,że ja tego nie zrobiłem, zreszto to nie pierwsza płyta i mam obeznanie w sprzęcie.

Przed wysłaniem zrobiłem zdjęcie socketu z bliska ale chciałem je tylko dydaktycznie i dostosować chłodzenie a nie reklamacyjnie , serwis nie wie o tym i właśnie zadzwoniłem do nich z pytaniem ale mnie olali i Pan stwierdził ,że oni tylko przyjmują i opisują nie sprawdził nawet czy działa, proprosiłem o zdjęcie socketu i pinu który jest wygięty i zobaczymy co przyśle i jak będą się tłumaczyć (w ciągu ostatniego roku zostawiłem u nich ok 4 tys i nie zamierzam tak tego zostawić) . Podobno odsyłają do producenta i nie wie czy gwarancja zostanie uznana.

 

EDIT.

Nie wtrzymałem i napisałem maila z prośbą o zdjęcie na którym widać mój uszkodzony pin socketu oraz chyba złożę pismo do Rzecznika Praw Konsumentów w tej sprawie :( . Czy jeszcze moge coś z tym zrobić bo uważam się za oszukanego przez Serwis ESC.pl?

 

 

w opisie reklamacji wpisali : Esc.pl: Uszkodzenie mechaniczne ( wygięty jeden z pinów w podstawce procesora), wyłączenie gwarancyjne, tylko odesłanie do serwisu producenta, bez terminu realizacji, bez gwarancji powodzenia.

Edytowane przez VIBOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...