Jump to content

VIBOR

Stały użytkownik
  • Content Count

    667
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralna

About VIBOR

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  1. to jest S.M.A.R.T. po pierwszej awarii 2 tyg. temu.( tj.usunięciu partycji, nic nie wskazuje na kłopoty). EDIT : Dostałem info ,że wymieniono wadliwą sztukę na nówkę M4 64GB czyli zyskałem . Reklamacja trwała tydzień .
  2. Mi dziś padł Crucial C300 64GB , 2 tyg. temu usunął partycję a dziś to samo + brak możliwości zainicjowania dysku (komunikat o nie gotowym dysku), też muszę odesłać na RMA. stoję też przed dylematem co dokupić Vertex4 128GB czy Plextor M5P 128GB ta sama cena.
  3. tu masz nową ich aukcję : Obudowa Enlight PM1501 micro-ATX 300W sklep Fa/Gw (1670851861) - Aukcje internetowe Allegro , kupowałem swoją u nich jakieś 3 lata temu i służy do dziś niezawodnie
  4. ENlight UK Ltd launches Small Form Factor Micro-ATX Mini Tower Case, EN-1501
  5. Mam i mogę polecić : Obudowa Enlight PM1501 micro-ATX 300W sklep Fa/Gw (1646149420) - Aukcje internetowe Allegro , jedyny problem to zasilacz TFX w tym formacie bo max to 300W
  6. Powiedział ci przez telefon ,że próbuję wyłudzić od nich kasę ? :blink: A czy dokładnie czytali faktycznie moje posty ? Czy tylko komentarze innych ?
  7. Nie doszukuj się teorii spiskowych :) , 2 a nawet 3 różne aparaty, inne oświetlenie, kąty ,dodatkowo mój wycinek był powiększony programem graficznym ( nie modyfikowany) aby uchwycić jak najdokładniej okolicę rzekomego uszkodzenia, na resztę nie miałem wpływu (wszystkich zdjęć jest ok 50MB - chyba 15 szt.). Zreszto nie o to w tym wszystkim chodzi, stało się i nic tego nie zmieni.
  8. Od siebie dodam, że moje wątki na wszystkich forach gdzie opisywałem problem z wymianą gwarancyjną w ESC zostały albo usuniete lub przesunięte do mało odwiedzanych działów :). Tyle nerw co mi popsuli i sposób w jaki potraktowano to tylko Ja wiem. Firma wielce nie poważna i mająca za nic kupujących, wszystko jest cacy do zakupu później już możesz się bujać :( . Ja na pewno nie odpuszczę lekko ręką nawet jak by kosztowała 5zł i postaram się doprowadzić do końca a prawo jest w tym monencie po mojej stronie jak również dowody. Wszystko jest co prawda pracochłonne i wymagające dużo czasu ale nie warto od razu się poddawać i przyjmować jako normalność . Moje zdjęcia (robione przez ESC i moje robione przed wysyłką - tylko część) : http://pokazywarka.pl/esc/ http://pokazywarka.pl/2h/ http://pokazywarka.pl/v860ex/ Tu główny wątek (trafił na śmietnik :) )
  9. Dyski SSD Samsunga MZ-5PA2560/0D1 robione dla Dell-a (inaczej PM810 lub seria 470) mają już firmware AXM08D1Q, ktoś wie może skąd można je pobrać bezpośrednio (firmware) ?
  10. Ja też miałem zły parametr i nic nie dawało rady aż znalazłem poradnik na stronie OCZ i wszystko naprawiło sie bez problemu : How to Align OCZ SSD in XP using USB - SATA and Vista recovery disk , mam wersję 256GB
  11. zg z obietnicą dodaję odpowiedź ostateczną wg mnie z serwisu ESC oraz MSI : " Zgłoszenie serwisowe zostało zamknięte. Serwisowany sprzęt: Płyta MSI H67MA-E45 Opis czynności: Odrzucenie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego, dostarczona płyta ma wygięty pin w sockecie - http://esc.pl/serwis/upload/statusy/P1040101_mini.jpg Widoczne również na zdjęciu w powiększeniu jego pęknięcie http://esc.pl/serwis/upload/statusy/P1040116_wyci.JPG Utrata uprawnień do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz utrata uprawnień gwarancyjnych do produktu. Uszkodzenie mechaniczne jak i utrata uprawnień gwarancyjnych potwierdzona również przez autoryzowany serwis producenta MSI - http://esc.pl/serwis/upload/statusy/msi_rozm.jpg Zwrot do klienta. " Tak oto przez profesjonalizm serwisu jestem 370zł w plecy i odpowiedzialność za uszkodzenie spadła na mnie .
  12. nie wiele ich to obchodzi , wysłałem im zdjęcia z datownikiem i czasem wykonania ( nie modyfikowane - nawet w szczegółach zdjęcia jest data i godzina) a oni stwierdzili ,że ich to nie obchodzi bo mogłem uszkodzić jak zakładałem zaślepkę). Pytam się jak ? biorąc pod uwage wielkość pinów, miejsce uszkodzenia, odległość między pinami a do tego szybkość z jaką zdiagnozowali uszkodzenie od przyjęcia paczki (10 min - i twierdzą ,że oglądają dokładnie pod różnymi kątami) , mi jak by nie wskazali zajęłoby może z godzinę i to z mikroskopem lub zdjęciem wysokiej jakości z max przybliżeniem. [/img] EDIT. MSI stanęło jednak na wyskości zadania i sprostowali sprawę odnośnie mojej płyty, a mianowicie(zadzwoniła bardzo sympatyczna Pani i przeprosiła za maila bo nie doczytali całego): -płyta nigdy u nich nie była zgłoszono do RMA, -jeśli dotrze z tym uszkodzeniem to i tak odrzucą gwarancję, -ze swojej strony skontaktują się z ESC i wyjśnią problem, - ESC nie ma upoważnienia i prawa(autoryzacji)do ingerencji w ich sprzęt i powinien natychmiast przesłać, - uszkodzenie mechaniczne nie upoważnie do wymiany na B3 czekam na dalszy rozwój sytuacji EDIT, mail z ESC: "Niestety nie doczytał Pan mojego poprzedniego emaila, w szczególności dwóch zdań, więc je ponownie przytoczę: "Dodatkowo pańskie zdjęcia nie są dowodem (oprócz tego że są nieczytelne), że Pan do nas w takim stanie płyty nie wysłał, gdyż po zrobieniu zdjęć montował Pan jeszcze na sockecie zabezpieczenie. Również je należy zakładać ze szczególną starannością, gdyż nim również można doprowadzić do wygięcia pinów w trakcie montażu." Na przesłanych przez Pana zdjęciach pin jest rzeczywiście cały, jednak jest cały w momencie wykonywania zdjęcia. Nie jest to jednak żaden dowód, że wysłał Pan płytę bez tego uszkodzenia, proszę patrzeć na treść poprzedniego emaila jak i na zdania powyżej. Proszę nie próbować (co ewidentnie widać po korespondencji) sugerować, że do uszkodzenia doszło w naszej firmie. Zupełnie nie rozumiem co Pan chciał udowodnić podając czasy różnych operacji. Nie widzę nic dziwnego, że od przyjęcia paczki od kuriera do wprowadzenia jej do systemu (jako przyjęta) po oględzinach wzrokowych upłynęło kilkanaście minut, mogę podać nawet dokładny czas(jeśli to w czymś Panu pomoże), co do sekundy (zapis z systemu) - 2011-03-17 13:02:19. Kto inny dokonuje oględzin wzrokowych przyjmowanego sprzętu do serwisu, a kto inny wykonuje zdjęcia. Nie są one wykonywane od razu, tylko w momencie kiedy ta osoba skończy wcześniej zaplanowane swoje zadania. Płyta była podana jedynie wzrokowym oględzinom, gdyż przy takiej usterce (uszkodzenie mechaniczne) nie ma sensu testować podzespołu . Płyta zostanie warunkowo wysłana do serwisu producenta. podpisany przez T.S." Jako ,że nie mam teraz żadnej płyty z LGA1155 to może ktoś sprawdzić czy wzrokowo da się to ocenić bo szczerze wątpie gdyż na zdjęciach musiałem dać max zoom aby to zobaczyć.
  13. Tak dla wiadomości to kurier doręczył paczkę do ESC.pl o 12.50 a za 10 min był już wpis o uszkodzeniu i anulowaniu gwarancji a Ja dzwoniłem do nich dokładnie 13.17 z pytaniami ( o 16.37 dostałem zdjęcia z uszkodzeniami które wykonane zostały o 15.19 i 15.24). Plus dla ESC.pl za szybkość i trafność diagnozy , pewnie gdyby nie oni to MSI a może i inni producenci mieliby więcej pracy z diagnozowaniem problemów a tak to fachowcy zawsze pod ręką jako sito . Jak na razie to poszły już pisma do Rzecznika oraz Federacji Konsumentów + pisma do MSI ( nawet Centrali ). Serwis przypomina mi w swoich działaniach upadły już sklep ZNAK. Sklep i realizacja zamówienia jest ok ale serwis jak w ZNAK-u. Widać na wszystkim muszą zarabiać ( szkoda ,że nieuczciwie) i jak widzę jest to krótkowzroczne gdyż Ja nie zostawię tam już nawet złotówki a podejrzewam ,że czytający też się zastanowią zanim coś kupią w przyszłości. Cała paczka zdjęć zrobionych przed wysyłka do serwisu ESC.pl ( jedno zdjęcie specjalnie powiększone i wykadrowane aby było widać miejsce rzekomego uszkodzenia) : http://sendfile.pl/59701/msi_1155.rar
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.