Skocz do zawartości
Piatal88

Który monitor ~24 cale wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o pomoc w wyborze monitora.

Przeznaczenie:

-45% Internet

-30% AutoCad- projektowanie

-20% Gry

-5% Filmy

Wymagania:

-Cena do 700(800)zł z przesyłką.

-Dobra jakość wykonania i gwarancja na bad pixele

-Rozdzielczość minimum full HD

-Rozmiar minimum 23 cale

-Cyfrowe wejście (DVI albo HDMI)

-Dobrze, by miał możliwość regulacji obrotu w pionie i poziomie, oraz na wysokość.

-Fajnie by był 16:10, ale wiem, że za tą cenę może być ciężko.

Czego oczekuję:

Nie jestem jakimś purystą jeśli chodzi o jakość wyświetlanego obrazu. Jestem laikiem, który po prostu chce mieć ładny obraz w wyżej wymienionych zastosowaniach.

Rozważałem:

Acer G245Hbd

Na + przystępna cena poniżej 600zł i 24 cale

Na - średnia jakość obrazu i słaba gwarancja

Dell UltraSharp™ U2311H

Na + Matryca IPS i niezła jakość i gwarancja

Na - Tylko 23 cale i cena 750zł z wysyłką

Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

Edytowane przez Piatal88

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jakimi projektami zajmujesz się w AutoCadzie 2D, 3D??

Największą wadą monitorów na matrycy IPS jest czerń i jeżeli będziesz się zajmował projektami 2D to kolor tła (którym jest czerń- chyba że w nowszych wersjach to zmienili) może cię irytować.

Na twoim miejscu dozbierał bym trochę gotówki i dołożył do LG E2370V ze względu na to że ten monitor posiada czujnik natężenia światła, dzięki czemu wada czerni wieczorami będzie mniej zauważalna.

Inną ciekawą ofertą która też przekracza budżet to Benq bl2400pt z tą różnicą że jest on na matrycy xVA więc jakość czerni będzie lepsza niż na IPSie...

Podsumowując jak dozbierasz <100zł to będziesz mógł kupić "coś" lepszego do AutoCada.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A mógłbyś w którymś z tych spytać ?

Przecież właśnie to zrobiłem- zapytałem w ostatnim z tematów które przytoczyłeś :wink: