palski Opublikowano 9 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2003 Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem mocno początkującym użytkownikiem Linuxa (2 dni temu zainstalowałem Red Hata 9.0), więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z mplayerem, zainstalowałem go z gui, do folderu ./mplayer wrzuciłem skina i fonty, które znalazłem na stronce z opisem instalacji mplayera, wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że gdy uruchamiam program, to wyskakuje mi komunikat : New_Face failed. Maby the font path is wrong. Pleas supply the text font file (~/.mplayer/subfont.ttf) O so chozi? Po kliknięciu OK wszystko działa jak należy, może poza tym, że nie są wyświetlane polskie znaki, ale jak zamienię napisy z Windows-1250 na iso8859-2 wszystko jest w pożądku. Jak się pozbyć tego komunikatu? Mam jeszcze drugi problem - z programem Mldonkey Jak chcę coś ściągać to dzieje się jedna z trzech rzeczy: 1.Plik normalnie się ściądnie 2.Plik się nie ściąga, ma sporo źródeł, ale nawet po godzinie czekania nie rusza zmiejsca. Te pierwsze dwa przypadki to nic niezwykłego ;), ale ciekawy jest trzeci (zdarza się bardzo często) 3.Zaznaczam plik, klikam download i Na SDI widzę, że coś się ściąga i to szybko (jak na SDI), bo otwieranie w tym czasie stron www trwa bardzo długo, ale w mldonkey przy pobieranym pliku rating wynosi 0, to samo downloaded, myślałem, że poprostu nie pokazuje postępu, ale plik się ściąga, na próbę włączyłem jakiś plik 2MB (powinien się zassać w ok. 4 min), ale po pół godziny było tak jak na początku, cały czas coś ściągał, ale nic się nie zmieniało. ??? Ale wyszło wypracowanie :), mam nadzieję, że ktoś dobrnie do końca i u udzieli mi pomocy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...