Skocz do zawartości
Caleb

Afterfall: Insanity

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazłem tematu, więc zakładam i mam pytanie za 100 punktó - jak w grze wymusić AA? Sztuczki w NVidia Inspector nie skutkują, a to typowy Unreal Engine, więc powinno się dać jakoś zmusić gierkę do wygładzania krawędzi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem tylko w demko, ale pamiętam, że można wyedytować konfig, konkretnie plik C:\Users\$username$\Documents\My Games\Afterfall InSanity Demo\RascalGame\Config\RascalEngine.ini

 

Są tam wpisy dotyczące aa, multisamplingu, dx11.

 

Zdaje mi się, że gra jest na odświeżonym unreal engine 3 w wersji 3.975.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak, że jak aktywowałem te "dodatkowe" opcje to nie mogłem uruchomić gry, wykrzaczała się na starcie. Ciekawi mnie też wpis aktywujący/deaktywujący opengl.

 

W przyszłym miesiącu prawdopodobnie wkońcu zmienię grafikę to sam potestuję nareszcie trochę rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sekcji:

[systemSettings]

Mamy opcje:

AllowD3D11=True

AllowOpenGL=True

MaxMultiSamples=4 (tutaj ustawiamy próbkowanie aa)

bAllowD3D9MSAA=True (msaa w trybie dx9)

bAllowTemporalAA=True

 

 

Z podstawowych rzeczy do wyedytowania to chyba tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb, którą opcję zmieniłeś w pliku konfiguracyjnym żeby wymusić AA?

 

W sumie to wszystkie jakie znalazłem :) O dziwo były tam wpisy kompletnie nie zgadzające się z moimi pozostałymi ustawieniami (Np: 1280 x 1024, a mam 1680 x 1050 itp), ale AA zaskoczyło.

 

Z uruchomieniem gry też miałem problem – bez AA – wywaliłem więc wszystkie filmiki i ruszyła...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche przypomina, ale ma wlasny charakter na szczescie. ( oceniam na podstawie dema ). walka przypomina nieco Blade od Darkness jelsli chodzi o blokowanie celownika na postaci z którą wlaczymy i robienie uników na boki i w tył, chociaz ciosów jest mniej niż z Blade, wiec system walki uproszczony. wszyscy piszą ze ta gra jest za droga i ze słaba, hmm, ja tak nie uwazam ( ze jakoby słaba ), bo wglada calkiem nieźle, niemniej tego typu gry to raczej zabawa na raz dlatego poczekam aż stanieje o polowę... demo calkiem fajne, grafika uwqażam bdb, ale jesli zwalą fabułe i sposob jej prowadzenia to bedzie źle, tego typu gry opierają się w znacznej czesci na fabule i klimacie, sam gameplay ich nie ratuje.

Edytowane przez slimeck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra w ogóle jest warta uwagi?

 

W sieci jest demo... Pograłem chwilę i zamuliło mnie. Jakaś siermiężna jest w mojej opinii. Taka sztucznie "niezgrabna". Potem zerknąłem na reckę z sieci(nie wypada linkować) i....wywaliłem demo w kosmos. Szkoda czasu moim zdaniem -wrażenie własne plus recka mi wystarczą. A filmik(filmiki?) w demie to faktyczna żenua. Może się rozkręca potem ale sorry, beze mnie :lol:

Zaciągnij demo i obczaj, mam nadzieję, że to ja się uprzedziłem zbyt pochopnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dla czego mi nie działa

 

Jak rady SpectatorX nie pomogą - wywal filmiki z podkatalogu "Movies", ewentualnie daj tryb zgodności z XP ;] - u mnie też się sypało, a usunięcie filmików pomogło. Edytowane przez Caleb
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

<p>Skutki nuklearnego armageddonu zastraszająco łatwo przewidzieć, bowiem efekt rozszczepienia jąder ciężkich pierwiastków w wyniku reakcji łańcuchowej, zawsze przynosi najgorsze... Mrok, strach i melancholia, połączone z pozbawioną perspektyw wegetacją oraz nieustannym przebywaniem w zamknięciu, tworzą bardzo nieprzyjemną, a często również niebezpieczną mieszankę. Jednak przedstawienie zwane życiem musi trwać, więc garstki ludzi ocalałych cudem z pogromu, zwykle starają się odbudować bezpowrotnie zniszczoną cywilizację. Skupieni w zatęchłych bunkrach, odseparowani od świata zewnętrznego, drżący na samą myśl o potworach czyhających za bramami ich kolonii, wypatrują lepszego jutra... A jeśli ono nigdy nie nadejdzie lub ostatni bastion człowieczeństwa upadnie? W takich właśnie realiach umieszczono akcję Afterfall: InSanity - rodzimej produkcji, która miała czerpać garściami z Dead Space, Fallout i Metro 2033, stanowiąc rasowy survival horror z ambitnym scenariuszem. Założenia jak najbardziej szczytne, tylko wykonanie nieporównywalne gorsze...</p>

<p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p>

RECENZJA AFTERFALL: INSANITY - PUREPC.PL
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku mojemu zaskoczeniu gra daje radę. Widać pewne niedoróbki, ale tytuł IMO nie sprawia wrażenia taniej tandety (jak Singularity). Choć na początku może się wydawać, że mamy do czynienia z podróbką Dead Space to sytuacja nieco ulega zmianie po opuszczeniu schronu. Całość oceniam jak najbardziej pozytywnie.

 

Zalety:

- Klimat

- Ciekawe uniwersum

- Przyzwoita fabuła

- Przyzwoita muzyka

 

Wady:

- Tragicznie wyreżyserowane cut scenki

- Bardzo słabo "zagrany" dubbing

- Słaba animacja postaci

- Mało przeciwników

Edytowane przez kickass
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...