Caleb Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie znalazłem tematu, więc zakładam i mam pytanie za 100 punktó - jak w grze wymusić AA? Sztuczki w NVidia Inspector nie skutkują, a to typowy Unreal Engine, więc powinno się dać jakoś zmusić gierkę do wygładzania krawędzi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2011 Grałem tylko w demko, ale pamiętam, że można wyedytować konfig, konkretnie plik C:\Users\$username$\Documents\My Games\Afterfall InSanity Demo\RascalGame\Config\RascalEngine.ini Są tam wpisy dotyczące aa, multisamplingu, dx11. Zdaje mi się, że gra jest na odświeżonym unreal engine 3 w wersji 3.975. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2011 O, faktycznie coś pomaga - z początku mam "kaszę" ale po chwili grafa wraca i nie widać już tych okropnych zębów ;] Dzięki! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja miałem tak, że jak aktywowałem te "dodatkowe" opcje to nie mogłem uruchomić gry, wykrzaczała się na starcie. Ciekawi mnie też wpis aktywujący/deaktywujący opengl. W przyszłym miesiącu prawdopodobnie wkońcu zmienię grafikę to sam potestuję nareszcie trochę rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2011 Caleb, którą opcję zmieniłeś w pliku konfiguracyjnym żeby wymusić AA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2011 W sekcji: [systemSettings] Mamy opcje: AllowD3D11=True AllowOpenGL=True MaxMultiSamples=4 (tutaj ustawiamy próbkowanie aa) bAllowD3D9MSAA=True (msaa w trybie dx9) bAllowTemporalAA=True Z podstawowych rzeczy do wyedytowania to chyba tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2011 Caleb, którą opcję zmieniłeś w pliku konfiguracyjnym żeby wymusić AA? W sumie to wszystkie jakie znalazłem :) O dziwo były tam wpisy kompletnie nie zgadzające się z moimi pozostałymi ustawieniami (Np: 1280 x 1024, a mam 1680 x 1050 itp), ale AA zaskoczyło. Z uruchomieniem gry też miałem problem – bez AA – wywaliłem więc wszystkie filmiki i ruszyła... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 Z tego, co widziałem na youtube gra przypomina taki polski Dead Space :wink: Jest tak, czy odniosłem mylne wrażenie? Gra w ogóle jest warta uwagi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) troche przypomina, ale ma wlasny charakter na szczescie. ( oceniam na podstawie dema ). walka przypomina nieco Blade od Darkness jelsli chodzi o blokowanie celownika na postaci z którą wlaczymy i robienie uników na boki i w tył, chociaz ciosów jest mniej niż z Blade, wiec system walki uproszczony. wszyscy piszą ze ta gra jest za droga i ze słaba, hmm, ja tak nie uwazam ( ze jakoby słaba ), bo wglada calkiem nieźle, niemniej tego typu gry to raczej zabawa na raz dlatego poczekam aż stanieje o polowę... demo calkiem fajne, grafika uwqażam bdb, ale jesli zwalą fabułe i sposob jej prowadzenia to bedzie źle, tego typu gry opierają się w znacznej czesci na fabule i klimacie, sam gameplay ich nie ratuje. Edytowane 1 Grudnia 2011 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 Gra w ogóle jest warta uwagi? W sieci jest demo... Pograłem chwilę i zamuliło mnie. Jakaś siermiężna jest w mojej opinii. Taka sztucznie "niezgrabna". Potem zerknąłem na reckę z sieci(nie wypada linkować) i....wywaliłem demo w kosmos. Szkoda czasu moim zdaniem -wrażenie własne plus recka mi wystarczą. A filmik(filmiki?) w demie to faktyczna żenua. Może się rozkręca potem ale sorry, beze mnie :lol: Zaciągnij demo i obczaj, mam nadzieję, że to ja się uprzedziłem zbyt pochopnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Linki do dema: Wersja pl: ftp://ftp4.cdprojekt.com/pub/pl/afterfall_insanity/demo/afterfall_insanity_demo_pl.zip Wersja eng: http://www.gamershell.com/download_82388.shtml http://download.afterfall-universe.com/Afterfall_InSanity_DEMO_ENG.exe Edytowane 1 Grudnia 2011 przez SpectatorX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolontec Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 działa wam ta gra na W7 64 bit ? bo mi się nie chce uruchomić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 Działa bez najmniejszych problemów. Gra z tego roku więc musi poprawnie działać pod jednym z najpopularniejszych na chwilę obecną windowsów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolontec Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 to dla czego mi nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 to dla czego mi nie działa Pewnie to wina twojego nicka, kojarzy mi sie z kolonoskopią...gra to wyczuwa!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 Na początek zasugeruję Ci zaktualizowanie windowsa (zainstalowanie wszystkich dostępnych w panel sterowania/windows update aktualizacji), a także sterowników karty graficznej, dźwiękowej i sieciowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) to dla czego mi nie działa Jak rady SpectatorX nie pomogą - wywal filmiki z podkatalogu "Movies", ewentualnie daj tryb zgodności z XP ;] - u mnie też się sypało, a usunięcie filmików pomogło. Edytowane 3 Grudnia 2011 przez Caleb 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 <p>Skutki nuklearnego armageddonu zastraszająco łatwo przewidzieć, bowiem efekt rozszczepienia jąder ciężkich pierwiastków w wyniku reakcji łańcuchowej, zawsze przynosi najgorsze... Mrok, strach i melancholia, połączone z pozbawioną perspektyw wegetacją oraz nieustannym przebywaniem w zamknięciu, tworzą bardzo nieprzyjemną, a często również niebezpieczną mieszankę. Jednak przedstawienie zwane życiem musi trwać, więc garstki ludzi ocalałych cudem z pogromu, zwykle starają się odbudować bezpowrotnie zniszczoną cywilizację. Skupieni w zatęchłych bunkrach, odseparowani od świata zewnętrznego, drżący na samą myśl o potworach czyhających za bramami ich kolonii, wypatrują lepszego jutra... A jeśli ono nigdy nie nadejdzie lub ostatni bastion człowieczeństwa upadnie? W takich właśnie realiach umieszczono akcję Afterfall: InSanity - rodzimej produkcji, która miała czerpać garściami z Dead Space, Fallout i Metro 2033, stanowiąc rasowy survival horror z ambitnym scenariuszem. Założenia jak najbardziej szczytne, tylko wykonanie nieporównywalne gorsze...</p> <p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p> RECENZJA AFTERFALL: INSANITY - PUREPC.PL 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 (edytowane) Ku mojemu zaskoczeniu gra daje radę. Widać pewne niedoróbki, ale tytuł IMO nie sprawia wrażenia taniej tandety (jak Singularity). Choć na początku może się wydawać, że mamy do czynienia z podróbką Dead Space to sytuacja nieco ulega zmianie po opuszczeniu schronu. Całość oceniam jak najbardziej pozytywnie. Zalety: - Klimat - Ciekawe uniwersum - Przyzwoita fabuła - Przyzwoita muzyka Wady: - Tragicznie wyreżyserowane cut scenki - Bardzo słabo "zagrany" dubbing - Słaba animacja postaci - Mało przeciwników Edytowane 3 Stycznia 2012 przez kickass 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...