Skocz do zawartości
Kris62

Przestał się uruchamiać

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem nową płytę GA-G41MT-S2PT s775 na procku E2180 chodził normalnie po zakupie używanego procka E6750 i wymianie przestał się uruchamiać Po załączeniu wiatrak procka się uruchamia ale nic więcej się nie dzieje chodzi chłodzenie z karty ale żadnego dzwięku nic nic też dalej się nie uruchamia. Po wymianie na stary procek ktory pracował E2180 do tej pory teraz nic to samo chłodzenie procka karty rusza i to wszystko. W serwisie powiedział mi kolega że to na 99%płyta ale mam ją dwa tygodnie nówka nie wiem już sam próbowałem odpalić po odłączeniu wszystkich innych elementów nic Musze chyba wysłać płytę do serwisu Co sądzicie?

 

Płyta GA-G41MT-S2PT s775 Nowa

Procek Intel Duo2Core E6750

Grafika GIGABYTE GeForce 210 1GB! DDR3 (590/1600)Nowa

Pamięć Good Ram GR1333D364L9/8GDC Nowa

Dyski 2 x WD Caviar Green, 3.5'', 1TB, SATA/600, 64MB cache (WD10EARX)

Zasilanie FEEL - 400ATX

Edytowane przez Kris62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilania wszystkie podłączone?

Clear cmos robiłeś?

Próbowałeś na zintegrowanej grafice?

Piny w podstawce procesora nie pogięte?

 

Wszystko kilkakrotnie sprawdzałem

Robiłem Clear cmos

Takze na zintegrowanej grafice próbowałem karte wyciągłem

Piny ok przed zmianą procek chodził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po objawach mi też nasuwa się myśl że może to być wina płyty, ale przed wysłaniem możesz sprawdzić kilka rzeczy tj: odpiąć dysk twardy i zobaczyć co się stanie czy bios się pokaże, sprawdzić pamięć ram u kolegi albo pożyczyć i włożyć do swojego kompa, sprawdzić na innym zasilaczu markowym

Edytowane przez michalelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpiąłem dysk wyciągłem pamięć włożyłem inną to samo wentylatorki pracują ale nic się nie dzieje wszyskie komponenty odłączyłem zawsze tak samo nie sprawdzałem tylko na innym zasilaczu ale daję go do sprawdzenia by go przemierzyli czy wszystko jest z nim wporządku

 

http://allegro.pl/chieftec-iarena-gp...234962571.html

http://allegro.pl/tracer-highlander-...228535840.html

http://allegro.pl/tracer-highlander-...228535910.html

http://allegro.pl/zasilacz-komputero...250868566.html

http://allegro.pl/mocny-zasilacz-500...237674923.html

http://allegro.pl/silverpower-season...251502687.html

http://allegro.pl/zasilacz-atx-penta...252680500.html

Co sądzicie o tych zasilaczach

Edytowane przez Kris62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie sądzimy, bo linki są źle wstawione ;) Po tym, co widać (głównie Tracer) to wnoszę, że kolega ma żyłkę hazardzisty, skoro rozgląda się za tanim badziewiem.

 

Spróbuj wyjąć jedną kość RAM i zobacz co się wtedy będzie działo. Ew. jedną kostką sprawdzaj po kolei każdy slot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej probowalem z pamiecia odpialem wszystko nic bez zmian Płytę posłałem do serwisu Zasilacz sprawdzony cztery kondensatory wypukłe uszkodzone wydawał dziwne piski u mnie tego nie było zabezpieczenia działają a więc powiedzieli że nie mół uszkodzić płyty, procki sprawdzone działają

 

Kupiłem OCZ StealthXStream 2 500W 80+ dzięki za pomoc

 

Witam mam pytanko wysłałem płytę do sklepu 21.03.2012, bo za jego pośrednictwem płyta trafiła do serwisu w celu naprawy lub stwierdzenia innej usterki. Dowiedziałem się na forum że w serwisie przebywa max 5dni. Pisałem do sklepu odpowiedzieli mi że oni wysyłają do dystrybutora a on kieruje ją do serwisu. Minął miesiąc a płyta dalej na informacji w sklepie ma status wysłana do serwisu. Sklep nie wie ile to jeszcze może potrwać. Nie mogę się nigdzie dowiedzieć jak wygląda naprawa gwarancyjna i ile może trwać sklep znany dużo pozytywnych opinii, ale mnie olewają. Tak naprawdę to działała mi 8 dni myślę że są przepisy które to określają. Czy mógłby mi ktoś pomóc bo już powoli mnie to wkurza. Proszę!!

 

Nie otrzymałem gwarancji na żaden z trzech produktów kupionych w sklepie oprócz tej którą sam mogę sobie wydrukować a więc myślę że chodzi o gwarancję wewnętrzną sklepu

Karta gwarancyjna wydrukowana z strony sklepu

Procedura zgłaszania reklamacji:

 

DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA PRODUCENTA:

reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.

termin realizacji gwarancji producenta okreslaja zapisy na karcie gwarancyjnej produktu lub zapisy na stronie producenta.

na wyraźne życzenie klienta serwis sklepu moze złozyć reklamacje do serwisu producenta działajac w imieniu klienta.

 

DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA WEWNETRZNA SKLEPU:

Na stronie zaloguj sie i wypełnij zgłoszenie serwisowe dotyczace wadliwego produktu

Postepuj zgodnie z instrukcjami przekazanymi w odpowiedzi na zgłoszenie

okres realizacji reklamacji na towary objete gwarancja wewnetrzna sklepu wynosi zwykle do 14 roboczych od dnia dostarczenia sprzetu do serwisu 'sklepu'

w przypadku gdyby termin realizacji reklamacji przekroczył 30 dni roboczych sklep zobowiazuje sie na zyczenie klienta do natychmiastowej wymiany produktu lub zwrotu pieniedzy.

 

Dziś mija 25 dzień

Edytowane przez Kris62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...