Nostromo Opublikowano 19 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2003 Szukalem w archiwum inie moglem znalezc, mam problem, posiadam plyte glowna i proce intela 1.6 i w biosie nie moge zmieniac fsb, a softwarowe programy z poziomu windowsow tez nie dzialaja, jak zmienic fsb? Jestem nowy w OC wiec prosze o wyrozumialosc:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBorg Opublikowano 19 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2003 A my jestesmy jasnowidze i wiemy jaka plyte masz!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nostromo Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Plyte mam Intel D850GB, ale w biosie sie nie da ustawic fsb, juz probowalem przeinstalowac bios, ale nic z tego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dARIO Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Plyte mam Intel D850GB, ale w biosie sie nie da ustawic fsb, juz probowalem przeinstalowac bios, ale nic z tegoMoże jakieś zworki na płycie. Podałeś tylko model chipsetu - a kto jest producentem płyty i jaki jest jej model, to może ktoś coś wymyśli :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neos Opublikowano 20 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2003 Poszukaj w instrukcji do plyty, albo jesli masz przejsciowe pga -> socket1 to tesh poszukaj instrukcji :) moze sie bedzie dalo zworkami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...