dzbaan Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Witam Posiadam problem ze skanowanie i przekazywaniem bezpośrednio skanu przez maila. Na drukarce pojawia się problem z autoryzacją SMTP - próbowałem dwóch serwerów - WP i Gmail, na portach 456 i 587 (Gmail, bez SSL). Kolejnym problemem jest SERVICE TAG - próbowałem dodzownić się, do DELL-a, lecz nie mogą wykryć mojej drukarki. A numer zgadza się na drukarce, fakturze i na stronie dostępowej. Może ktoś posiadał podobny problem i wie jak to rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Może aktualizacja firmware rozwiąże problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzbaan Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Akutalizowałem i to jednak nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2013 Postaw w sieci lokalny serwer SMTP i najpierw sporbuj przez niego, aby wykryc bledy w komunikacji. Potem go ustaw aby przesylal maile przez SmartHost. Gmail wymaga SMTP Authorization aby wysylac maile z prywatnych adresow IP, WP.pl pewnie tez (jak kazdy wiekszy operator). Aha, Gmailnie akceptuje self-signed certyfikatow SSL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...