Yog-Sothoth Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Gra ma być tytułem startowym na PS4, wg informacji z wywiadów akcja dzieje się jakiś czas po wydarzeniach z 3, o ile nie jest to spin-off. W wywiadzie IGN padła informacja jakoby strzelanie zostało przeniesione na triggery (http://nooooooooooooooo.com/), rozumiem to w przypadku X'a gdzie jest inne wyprofilowanie pada i palce wskazujące naturalnie leżą na triggerach ale w przypadku DS3 palce naturalnie leżą na R1/L1 i raczej się ten design mocno nie zmienił. Pierwszy gameplay z lutego http://www.youtube.com/watch?v=8ptA6fCNPeg Rozszerzone gameplaye z E3 + wywiady http://uk.gamespot.com/e3/killzone-shadow-fall-e3-stage-demo-6409831/ http://uk.ign.com/videos/2013/06/11/killzone-shadow-fall-gameplay-demo-ign-live-e3-2013 Ps. podczas wywiadu z IGN wygadał się że pracują nad nowym niezapowiedzianym IP ale nic więcej już nie powiedział. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Yog-Sothoth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2013 A jest gdzieś strona yeeeeeeeeeeeeeees.com? ;) Bo akurat dla mnie zamiana trigerów w padach Sony to zawsze była duża bolączka, nie mogłem się przestawić. Killzone to solidna marka, w sumie prócz God Of War i Uncharted, jedyna seria dla mnie licząca się na obecnej generacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2013 Mam nadzieję że zrobią w opcjach prosty wybór do zamiany R1/L1 z R2/L2 jak w wielu produkcjach i każdy będzie zadowolony. Fajnie że poszli w stronę otwartych terenów, do tego całkowita zmiana środowiska a więc i designu to mocne odświeżenie serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...