nemeyeth Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Cześć wszystkim. Ostatnio kupiłem LG LED M2482D-PZ i chciałem się dowiedzieć jednej rzeczy - czy ustawienie wyższej rozdzielczości niż 1900x1080 może wpłynąć niekorzystnie na działanie tego monitora lub też może go uszkodzić. W temacie monitorów jestem dość zielony ponieważ nigdy nie przywiązywałem do nich większej wagi. Karta spokojnie wytrzyma większą rozdzielczość. Z góry dziękuję za pomoc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nic Ci się nie wyświetli, będzie czarny ekran. Tapatalk 4 @ SGS 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemeyeth Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nic Ci się nie wyświetli, będzie czarny ekran. Tapatalk 4 @ SGS 3 No już się tak wcześniej działo przy niektórych rozdzielczościach na starym monitorze ale na przykład 2048x1536 chodziła prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Bąbelku to nie jest rozdzielczość zalecana. To jest natywna. Oczywiście można odpalić overridem większą rozdzielczość ale wszystkie elementy będą mikroskopijne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...