exeloro Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Witam. chcę złożyć komputer który głównie służyłby do pracy przy fotografiach i obróbce video. Może czasem jakaś gra... Wybrałem podzespoły ale jestem dość zielony w tym i nie wiem czy będą ze sobą współpracowały. Chciałbym się dowiedzieć czy coś muszę pozmieniać, coś polepszyć lub czy jest czegoś za dużo. Proszę o pomoc Intel Core i5-4690 3.5Ghz BoxAsrock Z97 Extreme4Kingston HyperX Fury Red DDR3 1600MHz PC3-12800 8GB CL10 - X2Seagate Barracuda 7200.14 1TB SATA3Cooler Master G700 700W 80+ BronzeGigabyte GeForce GTX 660 OC 2GB GDDR5LG GH24NSC0 DVD 24xI chciałbym to wsadzić w tą obudowę COOLTEK G3 Ma tojakiś sens? Nie chce i nie będo nic podkręcać bo nie mam o tym poojęcia a podzespoły chciałbym kupić ze sklepu w hiszpani http://www.pccomponentes.com/configurador.php Edytowane 17 Października 2014 przez exeloro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2014 W obróbce wideo na pewno wspomoże Cię lepiej od tej i5 - Xeon. http://www.morele.net/inventory/info/ez1gle/ Espaniola nie znam, więc co najwyżej przeniesiesz sobie moje propozycje do Twojego sklepu. Co do złożonego przeze mnie zestawu. Masz tu propozycje z procesorem non-K, GTX 660 i 16GB pamięci RAM. Włożyłbym tu jeszcze SSD i byłoby okej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2014 osobiście na czymś bym oszczędził i wsadził SSD np ten : http://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-ssd840-evo-120gb-sataiii-2-5-540mb-s-410mb-s-7mm-mz-7te120bw-601594/ sam go posiadam i polecam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...