endi6 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2016 Witam wszystkich, Mam ogromną prośbę o sprawdzenie mojego zestawu który udało mi się złożyć. W kwestii doboru podzespołów jestem początkującym i przyznam szczerze, że tworząc ten zestaw sugerowałem się trochę opiniami na forach i innymi komentarzami. http://www.morele.net/inventory/info/wF9Xde/ Charakteryzując mój zestaw, chciałem uzyskać sprzęt typowy do gier ( mój budżet to 4000 zł max ) Oprócz tego mam kilka pytań : Czy zaproponowana karta graficzna bezproblemowo zmieści w mojej obudowie ? Wiem, że czasem jest z tym problem, a przyznaję że strasznie podoba mi się ta obudowa. Czy zaproponowany zasilacz jest wystarczający czy jednak będę potrzebował mocniejszego ? Dołączyłem również adapter bluetooth gdyż posiadam bezprzewodowe akcesoria ( klawiatura, mysz i słuchawki Trust ). BTW, posiadam słuchawki bezprzewodowe Trusta lecz całkowicie uszkodziłem sobie oryginalny adapter bluetooth. Czy taki uniwersalny, zaproponowany przeze mnie adapter będzie bezproblemowo komunikował się z tymi słuchawkami ? Bardzo proszę o ewentualne sugestie i komentarze. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2016 Hmm nie założyłeś czasem drugiego konta ? Bardzo podobny zestaw do tego co zaproponowali w tym temacie: http://forum.purepc.pl/topic/370578-komputer-do-gier-za-okolo-3500z%C5%82/ Jak tak to poczytaj regulamin forum. Jak nie to sorry. Co do zestawu.1. Karta powinna wejść na styk. Jednak wziąłbym Zalman Z3 Plus. Do tego dysk WD Blue 1TB 2. Powinno działać. Będziesz jednak musiał ręcznie dodac urzedzenie i nie wiem czy automatycznie bedize sie parować po włączeniu słuchawek/systemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...