Prestige Napisano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2016 Witam. Mam problem z GTX960 4GB od EVGA. Zamówiłem kartę z esc, lecz karta nie działa. Wyświetlają się jakieś paski artefaktopodobne, a po wejściu w bios komputer się zacina. Po zainstalowaniu sterowników karta nadal się zachowuje jakby nie miała sterowników, a w menedżerze urządzeń widać obok niej tylko [!]. Wygląda to tak: .Dodam jeszcze, że po włożeniu innej karty graficznej wszystko w komputerze jest w porządku. Mam pytanie. Jaką metodą najlepiej i najszybciej zwrócić kartę, bo pewnie nie ma sensu oddawać na gwarancje (?) Lepiej odesłać kartę z powodu niezgodności towaru z umową czy może po prostu wykorzystać ten okres (14 dni) na odesłanie sprzętu bez powodu (?). Czym to wszystko dokładnie się różni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adashi Napisano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2016 Wykorzystać okres 14 dni lub jeżeli nie minęło jeszcze 7 dni od zakupu skorzystać z procedury DOA (o ile chcesz wymiany na taką samą sprawną). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prestige Napisano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2016 A jak to dokładnie się nazywa? Bo nie mogę znaleźć o tym informacji? O tym DOA. http://www.esc.pl/information.php?info_id=69&osCsid=b020527101fba265ec357ac26bf2661c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adashi Napisano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2016 Link "procedura reklamacyjna" z głównej strony ESC. Po prawej w sekcji "Informacje". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...