Agrael91 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam. Od ponad tygodnia mam problem z średnio raz dziennie zawieszającym się komputerem. Za każdym razem objawy są podobne, komputer zwalnia i zaczyna lagować w stopniu, który uniemożliwia pracę na nim. Jedynym ratunkiem jest twardy restart. Prawdopodobnie, za każdym razem gdy zachodził problem pobierałem coś za pomocą jdownloadera. Mój sprzęt: System operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL GPU MSI GTX 970 GAMING 4096 MB DDR5 RAM Corsair Vengeance LPX DDR4, 8GB(2x4GB), 3000MHz, CL15, Black Płyta główna MSI Z170A Gaming M3, Z170 CPU Intel Core i5-6600K podkręcony do 4,5GHz Zasilacz XFX TS550W 120mm 80+ Bronze SSD Samsung EVO 850 250GB HDD Samsung HD103SJ 1TB HDD WD Blue 1TB WD10EZEX - magazyn danych na który są zapisywane pliki z jdownloadera Dodam jeszcze, że przed dwoma tygodniami padł mi jeden HDD Samsung HD103SJ 1TB, którego wymieniłem na WD Blue. Dysk był magazynem, i padł gdy przez moją nieuwagę zapełnił się w całości podczas ściągania dużego pliku. W tym momencie sprawdzam dyski HD Tune. Macie jeszcze jakieś pomysły jak to ugryźć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Potencjalną przyczyną może być oprogramowanie Killer do karty lan. Poszperaj za hasłem "MSI Killer cleaner" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael91 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Potencjalną przyczyną może być oprogramowanie Killer do karty lan. Poszperaj za hasłem "MSI Killer cleaner" Dzięki za pomoc. Prawdopodobnie to było przyczyną, bo po instalacji w poniedziałek samego sterownika bez softu od Killera problem już nie występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...