kamilo75 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Witam, od kilku dni próbuję złożyć jak najlepszy zestaw do gier na ten przedział cenowy, chcę, aby komputer potrafił odpalać najnowsze tytuły przez minimum 3-4 lata. Po kilku odwiedzinach na różnych forach w końcu trafiłem tutaj i tak wygląda zestaw na dzień dzisiejszy, jednak mam problem z doborem karty graficznej :( Prosiłbym o ocenę i pomoc z doborem karty graficznej, tak, aby wszystko dobrze pasowało i działało. Dzięki z góry i pozdrawiam :) 1. PROCESOR i5-6500 2. PŁYTA GŁÓWNA MSI B150M NIGHT ELF 3. OBUDOWA 4. DYSK TWARDY 5. PAMIĘĆ RAM 2X4GB 2133MHz Kingston 6. ZASILACZ THERMALTAKE SMART SE 530W 7. I teraz największy problem czyli kata graficzna, tutaj mam 2 główne propozycje: 7a. MSI GAMING X GTX 1060 oraz 7b. GIGABYTE GAMING G1 GTX 1060 lub karta, która mnie najmniej interesuje to: 7c. Palit GeForce GTX1060 DualFan Zastanawia mnie to: "(Potrzebne dodatkowe 8-pinowe złącza zasilania PCIe)" - nie znam się więc nie wiem czy takie karty będą pasowały do płyty głównej/zasilacza. Proszę o propozycje co do kart, lub całości zestawu :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo75 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Po pewnym czasie jednak zmieniłem na taki zestaw: https://www.morele.net/inventory/info/nKl4Ex/Co o nim sądzicie? :) Jakieś propozycje zmian? Jednak myślę że taki komputer w pełni wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Co o nim sądzicie? :) sądzimy że ten gtx 970 to pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...