Rahi Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 Moi Drodzy, Teściu chciałby trochę przyśpieszyć swojego lapka - Toshiba Satellite L500-1ef. Model bardzo zadbany, więc szkoda go sprzedać za psie pieniądze. Zastanawiam się tylko jaki tam dysk w ogóle się nada i czy da się do tego laptopa dorzucić SSD? Niestety z laptopami nie jestem zbytnio zaprzyjaźniony, więc te nie znam się na tych interfejsach, zwłaszcza w takim 'wiekowym' sprzęcie. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 Lapka najlepiej przyśpieszyć właśnie za pomocą SSD , 120-128GB powinno wystarczyć , jak stary HDD jest w dobrym stanie to go przekładasz do kieszeni zewnętrznej albo w miejsce napędu DVD . SSD na SATA , sprawdź tylko jaką grubość ma stary dysk - niektóre mają 7 mm a niektóre 9-9,5 mm . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rahi Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Hej, ten stary ma 7,1mm. Mógłbyś polecić coś do 300 zł? Wysłane z mojego HTC One M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 https://www.morele.net/dysk-ssd-goodram-iridium-pro-240gb-ssdpr-iridpro-240-720767/ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...