Skocz do zawartości
xPWinko

Problem z systemem W10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to mój pierwszy post ogólnie w całym moim życiu (na forum) ogólnie przepraszam za wszelkie niejasności, ale nie znam się w ogóle na systemach.

Problem polega na tym, że nieświadomie zainstalowałem W10 jakiś anniversary update, który popsuł? mi myszkę (Steelseries Rival 100), która reaguje nienaturalnie tzn. raz wolniej raz trochę szybciej. Wyłączyłem w panelu sterowania NVIDII synchronizację pionową(na zwykłym W10 z synchronizacją pionową działała poprawnie) troszkę lepiej, ale ciągle takie drażniące zmiany. np. gdy gram w RBS Siege nie mogę ustrzelić normalnie przeciwnika bo nagle myszka się osuwa.W poprzedniej wersji W10(nie-anniversary) działała normalnie. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Dacie radę pomóc ? Konieczna jest zmiana systemu/reinstalacja go czy coś? Jeżeli zmiana systemu/reinstalacja to pytanie:

Po tej nieświadomej aktualizacji AU W10 zresetowałem kompa do ustawień fabrycznych (ciągle mam tego windowsa z tym update) i próbowałem cofnąć system do jakiegoś tam momentu, ale już tej opcji nie mam bo wszystko usunęło. Mogę zainstalować system windows 10 non AU normalnie? Jeżeli tak to moglibyście napisać jak usunąć ten windows i zainstalować jeszcze raz ten sam, ale bez AU.

Pytanie 2.

Zakupiłem klucz do W 8.1 i zaktualizowałem go do W10 i jeżeli będę musiał usunąć tego W10 AU i zainstalować od nowa W10 to ten klucz będzie działał ?

Pytanie 3. Jeżeli ten nowy W10 w jakiś sposób zaktualizuje się znowu do AU to czy będę mógł zainstalować W 8.1 używając tego samego klucza ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pytanie 3 i 2 klucz masz do Windows 8.1 a nie do Windows 10 więc najpierw instalacja 8 a później 10. Ale teraz nie jestem tego pewien na 100%. Podobno windows 10 można mieć za darmo nawet.

AU można cofnąć.

Spróbuj zmienić w ustawieniach myszki. Ewentualnie odinstaluj sterowniki myszki i zainstaluj najnowsze jeszcze raz.