Skocz do zawartości
nwaf

Budżetowy zestaw do 2000 zł.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuję pomocy w doborze podzespołów do budżetowego zestawu. PC będzie miał zastosowanie uniwersalne (internet/ LoL i starsze gry/ filmy w FullHD). Chciałbym zmieścić się w 2000 zł. i mieć ew. możliwość do późniejszej rozbudowy platformy. Monitor posiadam Full HD (z DVI, HDMI i VGA, nie ma display portu). Czym więcej czytam testów tym większe mam wątpliwości, w związku z czym prosiłbym o rady co do doboru części. Na początek planuję coś bez GPU, bez HDD, natomiast wsadzić jakiś SSD 240+, oraz muszę zakupić system.

Wydaje mi się, że sumarycznie morele.pl wypadają najkorzystniej więc tam tworzyłem koszyk, jeżeli znacie lepsze oferty chętnie skorzystam:

http://www.morele.net/inventory/info/0CzkVk/

Nie wiem czy nie podmienić tego iridium Pro na Cruciala MX 300 (cena się zrównała, wcześniej Goodram był nieco tańszy. MOBO wybrałęm najtańsze na B250 z 4 slotami na RAM - nie znam się na tym w ogóle, nie wiem jakie sloty byłyby przydatne i czy warto dopłącić do innej.

Brak obudowy i zasilacza, poprosiłbym o jakieś sugestie. Najlepiej jakby dało zamknąc sie w budżecie 2k. Ew coś tam można jeszcze dorzucić.

Myślę też czy nie zrobić zestawu z i5 6400, najtańszą płytą i 8gb ramu w jednej kości ale chyba wyjdzie drożej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myślę też czy nie zrobić zestawu z i5 6400, najtańszą płytą i 8gb ramu w jednej kości ale chyba wyjdzie drożej.

Na pewno będzie drożej. ;)

W kwestii wyboru obudowy i zasilacza, polecę Zalmana Z3 (3 wentylatory zamontowane fabrycznie) i SPC Vero L1 600W (ze względu na niezależną regulację napięć, wersja 500W ma grupową regulację). Tańszą alternatywą dla Vero L1 600W jest Corsair VS 450, który ma dłuższą gwarancję (3 lata), ale tylko grupową regulację napięć.