SiwyTM Opublikowano 25 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2017 Witam, jako że kupiłem nowy komputer i się również przeprowadzam, a nie posiadam biurka, ponieważ wcześniej był to "ala" blat przy zabudowanej szafie, to chciałbym się do Was zwrócić z pomocą w wyborze dobrego biurka, jedyne co bym chciał to żeby było ono w miarę duże i miało możliwość schowania kabli. Ogółem temat zakładam, ponieważ nie potrafię wyszukać takiego biurka, a co znajduje jakieś ciekawe to jest ono na jakichś zagranicznych sklepach czy coś. Dodam że myślałem też nad zaprojektowaniem biurka, ale w tym jestem kompletnie zielony, a osoby, która mogłaby zaprojektować takie biurko niestety nie znam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2017 Jeżeli chcesz duże biurko z runną na przewody, to poszukaj wśród oferty sklepów sprzedających meble biurowe. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyTM Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Witam, po dłuższej przerwie w szukaniu pomyślałem sobie czy nie byłoby czasem dobrym pomysłem zrobienie biurka podobnego do lc? Tu miałbym raczej duże pole do popisu tylko z jednej strony musiałbym znaleźć stolarza, który mógłby to wykonać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...