Jump to content
Sign in to follow this  
SiwyTM

Biurko do komputera

Recommended Posts

Witam, jako że kupiłem nowy komputer i się również przeprowadzam, a nie posiadam biurka, ponieważ wcześniej był to "ala" blat przy zabudowanej szafie, to chciałbym się do Was zwrócić z pomocą w wyborze dobrego biurka, jedyne co bym chciał to żeby było ono w miarę duże i miało możliwość schowania kabli. Ogółem temat zakładam, ponieważ nie potrafię wyszukać takiego biurka, a co znajduje jakieś ciekawe to jest ono na jakichś zagranicznych sklepach czy coś. Dodam że myślałem też nad zaprojektowaniem biurka, ale w tym jestem kompletnie zielony, a osoby, która mogłaby zaprojektować takie biurko niestety nie znam. 

Jeżeli chcesz duże biurko z runną na przewody, to poszukaj wśród oferty sklepów sprzedających meble biurowe.

• Upvote 1

Witam, po dłuższej przerwie w szukaniu pomyślałem sobie czy nie byłoby czasem dobrym pomysłem zrobienie biurka podobnego do lc? Tu miałbym raczej duże pole do popisu tylko z jednej strony musiałbym znaleźć stolarza, który mógłby to wykonać

Zaprojektowanie własnego biurka nie jest aż tak trudne. Ja znalazłem firmę od szaf wnękowych, którzy podjęli się tego zadania i wyszło im znakomicie. Tylko musiałem poświęcic dzień na naukę Blendera, ładnie wszystko wyrysowałem, wysłałem rendery i nabazgrane pisakiem wymiary i zrobili dokładnie to co chciałem. Tylko koszt niestety, 1250 zł wyszło :( Ale mam co chciałem:

https://www.ppa.pl/forum/amiga/28857/jak-wyglada-twoj-amigowy-pokoj/20#m515607

Edited by bor@s
  • Upvote 1

Też tak mysle, ze niekoniecznie trzeba szperac w jakichs mega specjalistycznych sklepach. W takich z meblami jak chociazby salony agata tez sa dobrej jakosci biurka w roznych rozmiarach. U nas do biurowca zamawiamy wyposazenie zazwyczaj wlasnie od nich bo zamowienia robia tez online

Jak dla mnie biurko powinno mieć kilka funkcji

Po pierwsze powinno mieć szeroki wygodny blat