SOUNF Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Cześć, posiadam dysk zewnętrzny Transcend StoreJet 25M3 1TB. Od pewnego czasu nie można zgrać/wgrać danych z/na dysk. Po podłączeniu dysku widoczne są foldery, ale niestety po wejściu do danego folderu nawet zdjęć nie można przeglądać w postaci miniaturek. Dysk "działa" jakby bardzo wolno... Czasami eksplorator przy przeglądaniu zawartości dysku potrafi się zaciąć zupełnie (kręci się niebieskie kółko, komunikat: brak odpowiedzi nad ścieżką w eksploratorze). To samo dzieje się niezależnie do portu USB 2.0 oraz USB 3.0. Korzystam z WIN 7. Czy ma ktoś pomysł jak można sobie z tym poradzić lub dokładniej zdiagnozować problem? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dysk ma jeszcze gwarę czy nie ? Jak nie ma gwary to rozbierz go i podłącz go natywnie do portu SATA w kompie , o ile przejściówka SATA-USB nie jest przylutowana na stałe . Nie wiadomo czy to problem z samym dyskiem czy tylko z przejściówką USB lub zasilaniem z USB . Możesz też skominować huba USB z aktywnym zasilaniem , może coś pomoże . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...