Trendzik Opublikowano 16 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2003 Witam Mam właśnie taki procesor ! I mam pytanie ! 1. Procek nagrzewa się do temperatury 47 stopni !! Czy to dużo ?? Dzisjaj w ten upalny dzień mi się tak nagrzał bo jak jest troche chłodniej to mam gdzieś 43-45 stopni !!! Jakiej granicy nie może przekroczyć ??? Ile najwięcej może się nagrzać procek ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBorg Opublikowano 16 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2003 Czlowieku litosci... Troche wysilku, poszukaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trendzik Opublikowano 16 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2003 Nie znam się na tym prawie ! I pytam bo nagrzał się do 47 stopni i nie wiem czy to dużo czy nie! I czy trzeba coś z tym robić ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 16 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2003 a silnik mojego golfa grzeje się do powiedzmy do 95*C. czy to dużo ??? poszukaj, są tematy o max temp dla athlona i o tym, ile powinien mieć żeby pochodzić dłużej niż miesiąc. 47 to nie jest dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 16 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2003 Deja Vu ... Temp. jest ok ... mi dzisiaj wzrosla o 5*C (w pokoju mam prawie 30*C :lol: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...