Jump to content
Sign in to follow this  
Rhey

MSI GC30

Recommended Posts

Hej, wczoraj kopiłem pada MSI GC30. Zdążyłem już go przetestować w kilku tytułach i jeśli chodzi o kontrole to sprawuje się całkiem nieźle, ale niestety w żadnym z tytułów, w które grałem nie działały wibracje. Teraz zastanawiam się czy problem jest to, że mój komputer źle wykrył nowego pada, czy po prostu dostałem egzemplarz z jakimś uszkodzenie mechanicznym. Czy są jakieś opcje systemowe, w których można to sprawdzić.

Ogólnie sytuacja jest dość zabawna przed zakupem pada słyszałem, że charakteryzuje się on mocnymi wibracjami i zastanawiałem się czy nie będzie to przeszkadzało w rozgrywce. Teraz przeszkadza mi tylko to, że mam funkcje która nie działa. ;)

Edit: Z ciekawości podpiłem do kompa starego pada od X360. przestały w nim działać wibracje! 

Edited by Rhey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabrzmi to dziwnie ale problem rozwiązał się sam. Pewnego dnia grałem w Hand of Fate I ku mojemu zdziwieniu podczas jednego ze starć pad zaczął wibrować w reakcji na trafienia mojej postaci. Od tego momentu wibracje działają we wszystkich grach. Wcześniej próbowałem dodawać i usuwać sterowniki, podłączać pada do różnych gniazd USB. Bez skutku. Pad po prostu zdecydował się działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.