Skocz do zawartości
nimothan

Acer nitro 5 vs acer Aspire 7 -który lepszy ?

Polecane posty

https://www.x-kom.pl/p/425340-notebook-laptop-15-6-acer-aspire-7-i5-8300h-8g-256-win10-gtx1050ti-fhd.html

Vs

https://www.x-kom.pl/p/403447-notebook-laptop-15-6-acer-nitro-5-i7-7700hq-8gb-256-win10-gtx1050ti.html

Mam pytanie odnośnie tych 2 modeli. Szukamlepszego pod kątem matrycy i jakości wykonania. Ważne też jest chłodzenie. Nitro 5 mogę kupić 300 zl taniej co jest dla mnie sporą ilością kasy i skłaniam się ku niemu. Wydajność procka pewnie nie odczuje. Mam dylemat czy sporo zyska. Dokładają te 300 zl do Aspire 7 ? Jakieś sugestie który ma lepszą matrycę chłodzenie itp ?

1) 32 lata mężczyzna
2) Tak ma mieć Windowsa 10.
3)  15,4"- 15,6” waga nie istotna mniej jak 5kg
4) Chciałbym laptopa z ssd ale nie znam się na tym - nie umiem się ustosunkowac
5)3800-4100 sam laptop 
5 b) jedyny laptop w domu-Max 3h dziennie. Zmienię to pewnie za 6-7lat
5 c) zakup na już.
6) raczej wydajność jest ważna +matryca ale fajnie by się laptop nie rozpadła.
7) matowe Full hd z dobrymi kontami widzenia
8) W domu.
9) średnie wymagania co do gier cs go itp

10) nie wiem.

11) możliwość podpięcie pod tv
12) brak uprzedzen
13)jak wyżej linki
14) cena jakość się liczy. Dużo filmów będę oglądał + Max 1h grania w jakieś starocie

Edytowano przez nimothan

A podstawowe informacje?

Czemu chcesz kupić z dyskiem SSD (SATA AHCI 2,5") i z wolnym złączem M.2 ???

Acer Aspire 7 i5-8300H/16G/1000+16/Win10 GTX1050 FHD + Corsair MP500 120GB (NVMe)

Dlaczego nie zrobisz sobie zestawu z dobrym dyskiem SSD?

Oba jeśli chodzi o matryce mają prawie identyczne montowane więc tutaj praktycznie nie ma różnicy, a układ chłodzenia jest taki sam różnica jest bardziej w spodzie obudowy.

csm_Acer_Nitro_5_AN515_51_Innereien_90b0ccc72a.jpg

maintanance.jpg

Już uzupełnione;) jak mam sobie zrobić zestaw w tej cenie ? W sumie nie znam się na tym :( dydyski ssd to dla mnie czarna magia ja jestem z czasów hdd