Elemenar Opublikowano 7 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2018 Witam serdecznie, posiadam dwa internety mobilne podłączone w domu jako stacjonarka z prostego powodu, nie mogę posiadać innych :( Pierwszy to do play Huawei NET BOX B2368 (kat. 12) a drugi to orange Huawei B315 i tutaj zaczyna się problem, a mianowicie posiadam płytę główną od msi Geming 5 w której jest jedno wejście lan, a oba modemy mają wejście tylko i wyłącznie lanowe. Pierwszy problem to taki iż po podłączeniu modemu z Orange potrafi mi krzaczyć komputer i przestaje czasem działać przycisk power, albo nie chce wystartować płyta :( Drugi problemem jest to iż nie znam się na konfiguracji i chciałbym zapytać czy dało by się podłączyć oba internety i korzystać z nich, albo przynajmniej w ustawieniach sieciowych włączać i wyłączać internet który w danej chwili chcę Trzeci problem to taki że nie wiem co kupić bo najzwyczajniej w świecie nie znam się na tym, powiem tylko że używam komputera jak i innej elektroniki głównie do grania w gry i oglądania filmów/przeglądania neta. Dziękuje za wszelkie rady i proszę o wyrozumiałość, jestem samoukiem ale w momencie kiedy mamy tak szeroki wachlarz rynkowy oraz wchodzi w grę kasa lepiej się poradzić :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...