Jump to content
dakunin

Nietypowy problem - migracja dysku?

Recommended Posts

Witam

Z góry przepraszam, jesli cos napiszę nieprecyzyjnie lub czegos braknie, ale problem nie jest dla mnie do rozwiązania - 

a chciałbym mieć możliwość rozwiązania go bez uciekania się do naprawy gwarancyjnej, która = wysyłka laptopa.

OPIS PROBLEMU:

- Windows (10) ładuje się, jednak pracować się nie da, nie można odinstalować ani normalnie uruch. aplikacji, brak kontroli nad systemem i dyskiem, wywalanie się aplikacji itd., 

- nie ma możliwości zresetowania systemu / wgrania obrazu (mam obraz dysku na zewnętrznym hdd) – komputer mogę uruchomić w trybie odzyskiwania / zbotować z pendrive lub cd-romu z programem do tworzenia obrazu, ale nie mogę zainicjować odnowienia systemu ani wgrania obrazu z zewnętrzenego nośnika, gdyż nie jest wykrywany podstawowy wewnętrzny dysk HDD (SSD NMVe 1GB) – mimo tego, że po normalnym uruchumieniu normalnie Windows z tego dysku się ładuje

- przykładowe komunikaty (wirus, dokonano ZMIGROWANIA DYSKU??)

Jeszcze raz przepraszam, jeśli nie potrafię tu podać konkretnej ważnej informacji - proszę o podpowiedź, a zaraz taką dodam. 

Z poważaniem ! md

 

 

 

IMG_20210718_120836.jpg

IMG_20210718_121030.jpg

IMG_20210718_121050.jpg

IMG_20210718_121150.jpg

IMG_20210718_121201.jpg

IMG_20210718_121207.jpg

IMG_20210718_121230.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.