Skocz do zawartości
seba183

Vectra problem z grami online

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, mam problem od dobrego roku z Vectrą i graniem online. Piszę tutaj bo z ich strony nie ma żadnej chęci naprawy. Sprawa przeciąga się, a czas leci i jest nadal to samo. Problem polega na tym, że podczas grania chociażby w Warzone mam straszne ścinki gry lub nawet momentami teleporty tak jakby połączenie z serverem było cały czas niestabilne. Wcześniej miałem modem Cisco, teraz mam Ubee EVW32C. Na każdym urządzeniu jest to samo. Między czasie wymieniłem procesor 10850k i płytę główną jest nadal to samo, poprzedni komp też sprawdzałem u kumpla co ciekawe też na Vectrze i problem nie występuje więc mój komputer można wyłączyć z tego problemu. Wcześniej podobne zjawisko miałem grając w PUBG z tego co pamiętam wysyłka pakietów do servera paliła się na czerwono. Nagrałem filmik, podaję minuty kiedy można to zaobserwować, po lewej stronie są 3 kwadraty praktycznie cały czas które informują, że jest problem z połączeniem. Proszę o rady czy to może jakieś porty blokują czy wymiana na jakiś lepszy router dodatkowy może pomóc? Filmik i minuty kiedy to mega widać :

 

Czas: 4:31, 7:49, 8:35, 10:28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewody były wymieniane wcześniej na te https://allegro.pl/oferta/kabel-sieciowy-ugreen-ethernet-rj45-cat-6-utp-2m-9941363090. Na starych było to samo co teraz. System czysty bez zbędnych rzeczy więc nic w tle raczej nie dusi połączenia, problem jest od roku i nie jest on chwilowy, występuje zawsze. Jaki program preferujesz do monitoringu żeby ocenić co jest nie tak? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak: zaloguj się do panelu Vectry. Zmien prace modemu na bridge. Odczekaj z 5 min. wyłącz modem i wlącz go znowu (bez wpiętych kabli od lan), podłacz tp linka, ustaw go jako router (od modemu Vectry od lan 1 do WAN tp linka), podepnij kable do tp- linka do lanu, zaloguj sie do tp- linka i zobacz czy na porcie WAN masz adres 31.x.x.x lub podobny. Jesli tak zagraj partyjkę i zobacz czy lagi są.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie sprawa z bridgem u Vectry jest taka. Jeśli przestawisz w panelu Vextry - to po ponownym zalogowaniu modemu do ich sieci czasem od razu dostajesz zew. adres a czasem nie. Mozna zrobić reset ich modemu. Wtedy przy podlączeniu się do ich sieci modem pobierze konfiguracje od dostawcy (w trybie bridge) przez tr-69. Dostajesz 2 adresy zew. I dlatego ważne jest aby wpiąć tylko ich modem bez  swojej sieci lan. Dopiero pozniej router tp-linka (lan1 vectry do wanu tp-linka) jak dostanie tp-link na wan adres zewnetrzny to jest git. Jesli nie dostanie a wiesz, ze wszystko dobrze zrobiles to wylacz wifi tez na modemie vectry czasem zaloguje się jakies urządzenie po wifi i dostanie jeden adres zewn. i juz trzeba wszystko od nowa robic. Teraz np. masz adres z orange 😄 ale z vectry bedziesz mial 33.xx

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok no to po 15stej działam, ale jak oni dzwonili (jeden tel od nich przez taki długi czas) sami mi zrobili publica i przestawili na bridge tego Ubee. Miałem bezpośrednio do PC go podpiętego i nadal festiwal przycinek, więc ciekawe czy przepięcie przez Tplinka cokolwiek zmieni. Sprawdzę i zobaczymy. Nie mam żadnej alternatywy jak na teraz jedynie Orange pewnie na starych kablach do 80mb, światło ma być dopiero przyszły rok i to też takie info 50/50. Dawno zmieniłbym dostawcę bo już nie mam sił z nimi walczyć. Komórkę podłącze do kompa po lte to lepiej to chodzi niż od nich na kablu.. 

/EDIT

na brigde jest to samo. Dodatkowo prędkość na umowie mam 150mb, teraz w godzinach popołudniowych osiąga zaledwie 30mb. Jakieś pomysły jeszcze? Co sądzicie o tej opcji Orange do 80mb? Boję się bo te wszystkie kable pewnie nie są pierwszej 'świeżości' po byłej TPSA, ale nie wiem co już robić. Ostatnio byłem w biurze i miała być wizyta techników w domu to sprawę przekazali gdzieś do centrali i mają niby się przyjrzeć problemowi. A pewnie skończy się tak, że nic nie zrobią.. 

Edytowane przez seba183

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobiles, zgloś awarię i niech ustawią sobie na linii zwrotnej parametry bo tam najprawdopodobniej lezy problem lub w samym modemie (staraj się też wymusić na nich modem technicolora cga 2121 z nim jest mniej problemów) Jeśli masz umowę nie dawno podpisaną kolega wyżej napisał o zmiane umowy natanszy pakiet 50 zeta wlasnie z  tym modemem. (300/40)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas w mieście jest max 150mb więcej nie dają. Wcześniej coś tam regulowali w skrzynce na klatce, ale pytanie czy sygnał dochodzący czy zwrotny też. Przychodzący widocznie słabo jak z deklarowanego 150mb popołudniu jest 30mb.. Tego technicolora jakbym zakupił sam to i tak nie będzie śmigać? Bo muszę oficjalnie przez nich zmianę zrobić? 

Edytowane przez seba183

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...