Chytruseq Napisano 19 Lutego Zgłoś Napisano 19 Lutego (edytowane) Wszystko poza CPU i mobo zostało raczej wyeliminowane. Nie mam nikogo kto ma platformę AM5, żeby u niego przetestować, więc obie części wysłałem na reklamacje do morele.net. Dzisiaj dotarły do morele. Około 14 sprawdziłem statusy RMA na Morele. RMA dotyczące mobo otrzymało status wysłane do Serwisu Zewnętrznego Natomiast CPU otrzymało status "[4_Z0] Zamówiono nowy towar" i pojawiło sie nowe zamówienie na CPU z kwotą do zapłąty 0zł. Ciekawe czy w ogóle sprawdzali ten CPU i to on sie okazał wadliwy, czy po prostu od razu wymieniają na nowy, bo coś dziwnie szybko sie z tym zgłoszeniem rozprawili. Składając reklamacje, okazało sie, że znajomy składając zamówienie na morele kupił mobo od zewnętrznego sprzedawcy (CASEKING). Nie wiem czy proces reklamacji wygląda wówczas inaczej i od razu odsyłają produkt dalej? Morele ma w ogóle jakiś swój wewnętrzny serwis i sprawdza cokolwiek, czy odsyła od razu do serwisu producenta? Nie wiem co morele dokładnie ma na myśli dając ten status w przypadku kupienia z morele od innego sprzedawcy. Chyba nie odesłali tego do "sprzedawcy" tylko od razu do serwisu Asus? Edytowane 19 Lutego przez Chytruseq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karro Napisano 19 Lutego Zgłoś Napisano 19 Lutego Napisz do nich emaila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vlad_8011 Napisano 20 Lutego Zgłoś Napisano 20 Lutego 6 godzin temu, Chytruseq napisał(a): Wszystko poza CPU i mobo zostało raczej wyeliminowane. Nie mam nikogo kto ma platformę AM5, żeby u niego przetestować, więc obie części wysłałem na reklamacje do morele.net. Dzisiaj dotarły do morele. Około 14 sprawdziłem statusy RMA na Morele. RMA dotyczące mobo otrzymało status wysłane do Serwisu Zewnętrznego Natomiast CPU otrzymało status "[4_Z0] Zamówiono nowy towar" i pojawiło sie nowe zamówienie na CPU z kwotą do zapłąty 0zł. Ciekawe czy w ogóle sprawdzali ten CPU i to on sie okazał wadliwy, czy po prostu od razu wymieniają na nowy, bo coś dziwnie szybko sie z tym zgłoszeniem rozprawili. Składając reklamacje, okazało sie, że znajomy składając zamówienie na morele kupił mobo od zewnętrznego sprzedawcy (CASEKING). Nie wiem czy proces reklamacji wygląda wówczas inaczej i od razu odsyłają produkt dalej? Morele ma w ogóle jakiś swój wewnętrzny serwis i sprawdza cokolwiek, czy odsyła od razu do serwisu producenta? Nie wiem co morele dokładnie ma na myśli dając ten status w przypadku kupienia z morele od innego sprzedawcy. Chyba nie odesłali tego do "sprzedawcy" tylko od razu do serwisu Asus? No właśnie dobre pytanie zadałeś - sam chętnie poznałabym odpowiedź. Sam z tamtad od dawna nie kupuje ze względu na udział innych sprzedawców, po tym jak zapsul mi się wentylator, i przy próbie reklamacji morele kazało mi odsyłać towar do sprzedawcy - sklepu sprzedającego wewnątrz morele (już nie pamiętam jak się zwał). To było jakieś półtora roku temu, nie wiem jak jest teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...