meeehau Opublikowano 6 Stycznia Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia Witam, będę bardzo wdzięczny za pomoc w stworzeniu zestawu z rtx5080. Zależy mi na ciszy przede wszystkim, podświetlenie RGB mi niepotrzebne. Monitor posiadam 32 4k oled LG. Zwróciłem jakiś czas temu gotowy komputer 9800x3d, chłodzenie endorfy navis f280, obudowa phanteks xt view i rtx 5080 zotac solid core z uwagi na bardzo głośne chłodzenie navis f280. Komputer będzie używany do grania w multi w bf6. Budżet ok 12-14 tyś z win11. Jestem laikiem w temacie składania kompa, zależy mi bardzo na ciszy. Poczytałem trochę i może ciszej będzie z chłodzeniem powietrznym np phantom spirit. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dikson Opublikowano 6 Stycznia Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 13200 https://proline.pl/l/c6a97164 Karta. Dużo lepszym chłodzeniem i cichszym, ponadto 4 lata gwarancji po rejestracji na stronie producenta. Cooler AC od BQ z lepszymi wentylatorami jak i samym wykonaniem co w Thermalright. Nieco lepiej wyposażoną płyta na B850, 2TB SSD, dobrze wykonana i pojemna obudowa do której można dorzucić jeszcze jeden taki sam wentylator. Zasilacz z trybem półpasywnym i cichym wentylatorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meeehau Opublikowano 6 Stycznia Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Patrzyłem jeszcze, że techlipton poleca chłodzenie wodne hayate. Czy ten dark rock się zmieści spokojnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dikson Opublikowano 6 Stycznia Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia Techlipton poleca to za co mu płacą. Spokojnie się zmieści na wysokość 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...