Skocz do zawartości
piniusz

Radeon 9800Pro i taktowanie pamieci...

Rekomendowane odpowiedzi

Marasek--> Czestotliwosci wyswietla 324 i 290 MHz. A menadzer widzi ja jako radeon 9800 Pro. Na fakturze nie mam podzespolow tylko jako calosc(moj blad). Na specyfikacji mam napisane dokładnie"Radeon 9800 Gigabyte OEM 128MB DVI +" I za nią dalem 1849zl. Link do karty:

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8093

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. ale jak ty zamiawiałeś ? przez internet? przez ten netowy sklep komputronika?

2. GigaCube a GigaByte to jednak róznica. Podałeś Gigabyte a linki idą do GigaCube :?: Niby to jest firma storzona przez Gigbyte ale to oddzielny produkt i oddzielna marka więc nie rozumiem. :?

 

ale nawet pomijając ten szczegół to i tak

 

zamówiłeś to:

Radeon 9800 Pro GigaXcube 128 MB DVI + tv-out - 1849zł

taktowanie 340/680

Dołączona grafika

 

a przysłali Ci to:

Radeon 9800 GeXcube 128 MB DVI + tv-out - 1469złtaktowanie: 325/580

Dołączona grafika

 

czyli zapłaciłeś i zamówiłeś kartę za 1849zł a dostałeś tą za 1469zł

 

Oczywiście w komputroniku w cechach produktu przy tej tańszej karcie napisane jest że to 9800 pro. Ale jest to błąd. Ich błąd. Zresztą częsty w opisach u nich.

 

więc ja tu widzę ewidentną pomyłkę ich bo wysłali Ci produkt niezgodny z zamówieniem i ceną którą zapłaciłeś.

jak zamawiałeś? dodałeś produkt do koszyka?

 

i o co chodzi z tym:

"Na specyfikacji mam napisane dokładnie"Radeon 9800 Gigabyte OEM 128MB DVI +"

na jakiej specyfikacji?

gigabyte to zupełnie inny produkt

ale ta niby specyfikacja nie mówi nic o PRO

 

wiec może troszkę rozjaśnij moje wątpliwości. Co, jak, konkretnie zamówiłeś? Bo troszkę to zamieszane

 

a sprawa tego co tam Ci się wyświetla w menadżerze urządzeń to już inna historia i mało ważna do błedu popełnionego przez Komputronik.

1.Jak pamiętam to na przykład karty na rdzeniu R300 identyfikowane są jako radeon 9500/9700 series (ale mogę się mylić)

2. Jaki problem zrobić aby wyświetlało się np. R9900 pro :wink: - kwestia pogrzebania w biosie i sterownikach

3. na jednym ze zrzutów widzę że używasz sterowników OMEGA co też może być powodem że wyświetla Ci 9800 pro

 

Jeżeli wszystko jest tak jak podałeś to widać że Komputroni dał ciała i teraz muszą to naprawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem przez internet. Pzniej byly rozmowy telefoniczne, bo nie mogli mi znalesc mojej pierwotnie zamawianej karty"Saphire 9800Pro". Poniewaz chcialem ja miec szybciej niz proponowany przez nich "czas nieokreslony, bo nie ma na skladzie i nie wiadomo kiedy bedzie", wiec zamowilem taką jaką mają obecnie. A obecnie mieli GigaByte 9800Pro w cenie 1849 zl( tak tanio!!!, bo wersja OEM). Na moje pytanie, czy karta jest identyczna jesli chodzi o wydajnosc z wczesniej przeze mnnie zamawianą, stwierdzil, ze tak. Zgodzilem sie, ze wezme wlasnie tą kartę. Zamowiłem tez inne czesci. Razem zestaw za 6500zl. Odbior byl na miejscu. Pojechalem do nich osobiscie. Czlowiek, ktory mi sprzet wreczal pytal, czy che go sprawdzic, ale ja powiedzialem, ze po co, skoro mam do nich pelne zaufanie. Podziekowalem i pojechalem do domku. Nastepnego dnia dostalem maila, zebym sprawdzil, czy w kompie zgadza mi sie karta. Sprawdzilem w menadzerze urzadzen, napisane jak na obrazu wyzej, czyli zgadza sie. No i teraz pędzę żółć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem przez internet. Pzniej byly rozmowy telefoniczne, bo nie mogli mi znalesc mojej pierwotnie zamawianej karty"Saphire 9800Pro". Poniewaz chcialem ja miec szybciej niz proponowany przez nich "czas nieokreslony, bo nie ma na skladzie i nie wiadomo kiedy bedzie", wiec zamowilem taką jaką mają obecnie. A obecnie mieli GigaByte 9800Pro w cenie 1849 zl( tak tanio!!!, bo wersja OEM). Na moje pytanie, czy karta jest identyczna jesli chodzi o wydajnosc z wczesniej przeze mnnie zamawianą, stwierdzil, ze tak. Zgodzilem sie, ze wezme wlasnie tą kartę. Zamowiłem tez inne czesci. Razem zestaw za 6500zl. Odbior byl na miejscu. Pojechalem do nich osobiscie. Czlowiek, ktory mi sprzet wreczal pytal, czy che go sprawdzic, ale ja powiedzialem, ze po co, skoro mam do nich pelne zaufanie. Podziekowalem i pojechalem do domku. Nastepnego dnia dostalem maila, zebym sprawdzil, czy w kompie zgadza mi sie karta. Sprawdzilem w menadzerze urzadzen, napisane jak na obrazu wyzej, czyli zgadza sie. No i teraz pędzę żółć...

to ciekawe zaintersowanie z ich strony. Skoro od razu pytali czy zgadza Ci się karta to widac że od początku coś namieszali. Może szybko się okazłało że im coś im w magazynie na stanie nie pasuje

 

A to oni instalowali Ci system?

BO jeżeli tak to może jakiś cwaniaczek zainstalował sterowniki od Omegi no i zrobił że się wyświetla 9800 pro zamiast 9800

 

niepokoii mnie tylko jedna rzecz telefonicznie ustalaliście Gigabyte 9800pro ale w specyfikacji napisali Ci już bez tego pro.

 

w każdym bądź razie walcz bo coś tu śmierdzi.

 

pozatym to bardzo nie spotykane aby przy takich zakupach nie było wyszczególnionych poszczególnych podzespołów na fakturze. Przcież np. rózne elementy mają różny czas gwarancji. A w myśl prawa gwarancja nawet wystawiona na odzielnym druku jest nie ważna bez dowodu zakupu czyli np. paragonu/faORT: ORT: ORT: ktury.

wiec ewentualnie jak w przyszłości masz reklamowac kartę graficzną skoro nie masz na nią rachunku :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecalem, oto zakonczenie "przygody". Ze sprzedawcą pertraktowałem kilka dni. Zwodził mnie jak mógł. Że musi sprawdzić w magazynie, że jeszcze nie miał czasu...W końcu stwierdził, że nie można już tego odkręcić, ale mi "ewentualnie" odda nadpłatę. Wtedy już przestałem rozmawiać z nim poważnie i zadzwoniłem do działu reklamacji. Tam na moją opowieść kierownik zdziwił się bardzo mocno, poprosił o mój numer telefonu, mówiąc, że ktoś do mnie oddzwoni. Minęło niecałe 5 minut, dzwoni telefon. Składający sprzęt gęsto się tłumaczy, przeprasza, i prosi on odesłanie karty, wtedy o natychmiast przyśle przeze mnie zamawianą. Po dwóch dniach mam kartę w domku( właśnie dzisiaj):))) Wnioski: uderzyłem nie tam, gdzie powinienem:)) Sama firma okazała się warta zaufania, nie licząc pojedynczego sprzedawcy, który prawdopodobnie krył kogoś w ten głupi sposób. Dzięki za pomoc jeszcze raz! :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputronik ma swiecie okropne w firmie. Kupilem dla brata msi (poniedzialek) 128MB przyslali mi 64Mb (sroda). Looz zadzwonilem kazali odeslac odeslalem (czwartek) karta nowa przyszla w nastepny czwartek - przyszla bo jak gadalem z kilkoma osobami to mialy na mnie zlew. Zadzwonilem do kierasa i sprawa ruszyla natychmiast. Dostalem w ramach rekompenstaty 4400. Dzis (piatek) okazalo sie ze karta jest walnieta. Jutro albo w poniedzialek bede znow dzwonil. Rece opadaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...