Asker Napisano 13 Października 2003 Zgłoś Napisano 13 Października 2003 Wczoraj wlaczam kompa po 2 dniowej przerwie i przy starcie pokazuje mi komunikatr ze cos jest nie tak ze SMART'em is bad czy cos takiego... i pisze zeby szybko zapisac dane i wymienic dysk... dysk teraz wydaje mi dziwne dziweki takie jak przy wylaczaniu kompa... wtf? dysk padnie niedlugo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 13 Października 2003 Zgłoś Napisano 13 Października 2003 a dysknie byl ruszany przez te dwa dni? sprawdz FSB i inne rzeczy.odkrec procka jesli masz podkreconego, reset biosa i przloz na innego kompa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AMD Rulezz Napisano 13 Października 2003 Zgłoś Napisano 13 Października 2003 widzę że Asker ma epoxa na nF2 więc choćby chciał to nie da PCI wyższego niż 33 MHz. dysk ci pada niestety, jeśli SMART przy starcie jużto sygnalizuje to nie jest dobrze z dyskiem, może paść lada dzień. sprawdź u kolegi czy smart też się plumka, a jak masz gwarancję to od razu biegnij niech ci wymienią tylko dane zabezpiecz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asker Napisano 13 Października 2003 Zgłoś Napisano 13 Października 2003 dziwne... ale teraz juz nie pokazuje ze cos jest nie tak.. dziwne ... tylko slysze coraz ten dzwiek.. ten sam jak komp sie wylacza... szczegolnie jak dysk pracuje... tzn przy kopiowaniu itp... qrde a miesiac temu gwarancja sie skonczyla.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AMD Rulezz Napisano 13 Października 2003 Zgłoś Napisano 13 Października 2003 qrde a miesiac temu gwarancja sie skonczyla.. ale pech, właśnie dlatego kupiłem dysio z 3 letnią gwarancją żeby tak nie zostać z niczym. jeśli chodzi to ok ale zabezoieczaj dane. lub opchnij go póki działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asker Napisano 13 Października 2003 Zgłoś Napisano 13 Października 2003 Wszystko juz zarchiwizowalem na CD znowu pojawia sie komunikat przy starcie... moze zacytuje: Primary master hard disk S.M.A.R.T. status Bad. Warning: immediate back-up your hard disk drive. a failure may be imminent zlikwidowalem partycje...formatowalem... ustawienia kompa wszystko na standard..zadnego podkrecania itp... dalej to samo.... heh... czyli dysk do wymiany...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boss Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 Wszystko juz zarchiwizowalem na CD znowu pojawia sie komunikat przy starcie... moze zacytuje: Primary master hard disk S.M.A.R.T. status Bad. Warning: immediate back-up your hard disk drive. a failure may be imminent zlikwidowalem partycje...formatowalem... ustawienia kompa wszystko na standard..zadnego podkrecania itp... dalej to samo.... heh... czyli dysk do wymiany...? wal z nim do serwisu!! powinni ci wymienic, jesli gwarancja sie skonczyla to kupon :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanu Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 Zdecydowanie dysk mówi pa-pa. Kierunek sklep i wal ścieme,z etak od ponad miesiąca tylko nie wiedziałeś o co chodzi i ci kumple teraz podpowiedzieli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AMD Rulezz Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 nie dadząsię na to nabrać - po gwarancji to wynocha ! ale nie zapominajmy że nasze prawo daje ci 2 lata rękojmii ma zakupiony sprzęt (nigdzie tego nie mówią, tylko 1 koleś w VICO w lublinie powiedział, że nie sprzedają procków AMD OEM bo na nie jest rok gwary a on w/g prawa MUSI dać 2 lata rękojmii i dlatego mają same BOX'y). jakby co to urząd praw konsumenta itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noose Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 tak jak mowi AMD Rulezz.... rekojma sie klania ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asker Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 tzn ze jak jest rekojmia na 2 lata to maja obowiazek dac mi nowy dysk czy zwrocic kase? i czy to jest na 100% pewne...? bo nie chce wyjsc jakby co na glupka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noose Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 looknij na osla tam jest topic o prawach konsumenta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asker Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 Jednak mam farta...zanioslem dysk do serwisu i powiedzieli mi ze mam 3 lata gwarancji! :D wtedy maxtor dawal roczna gwarancje...ale ja dostalem jeszcze dysk ze starej parti z 3letnia gwarancja czy cos takiego :D czekam na nowy dysk... :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poca Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 Asker, czy ten dźwięk był w stylu pisk i puknięcie :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asker Napisano 14 Października 2003 Zgłoś Napisano 14 Października 2003 dzwiek dokladnie taki sam jak przy wylaczaniu kompa oddaje dysk... wiec chyba nie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...