Skocz do zawartości
Memphis

VooDoo i sentyment

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio tak sobie wspominałem, jak to się fajno pykało w różne giery na moim Voodoo 2. Wszedłem na parę stronek (zagranicznych) o "wudaczach", i tak się zastanawiam, czy wielką głupotą byłoby wymienić mojego GF'a na VooDoo 5 5500 ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Voodoo 5 5500 ma 2 procesory i 64 mb pamięci, a wersja 6000 4 procesory i 128 mb. Wersja 6000 nigdy nie trafiła jednak do sklepów. Jak by mi ktoś zaproponował wersje 6000 to chyba bym wciągnął bo w UT/TO gram od dwóch lat i nie zamierzam rezygnować z tej giery a w niej Glide idealnie działa. :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

spoko wyczek niedlugo wychodzi TO:aot a tam juz glide nie bedzie tak wazny:). Ehhh a co do voodoo to kocham te karty mialem diamond monster 3d2(boze nawet nazwa jest boska:) ) i uwazam ze lepszej karty w swoim zyciu nie mialem:).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

mi kiedys mama kupila voodoo 2 12mb za dobre oceny na pol rocze. Wtedy to byl skok z virge 4mb agp na v2!!! pamietam jak gralem w demowki ktore dodali do karty. to byly czasu celek 266 ,32mb ramu , voodo 2 12mb+ virge 4mb agp tvout i wypalara 4/2/8 jako jedyny na osiedlu z wypalara :-)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dla mnie 3dfx jeszcze żyje. Nie wiem czemu, ostatnio się tak najarałem na te kart. Sentymentalny jestem ;). chyba kupię sobie VooDoo 5, i będę wymieniał z moim GF' em. A moze jednak się zamienie, bo ta moja karta, to made in china i w ogóle żaden demon wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi