Skocz do zawartości
srekal34

CZy to normalne?

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek przedstawię problem. Zamówiłem kartę Hercules Radeon 9800 w czwartek, 30 października. Powiedziano mi, że karta bedzie w poniedziałek, 3 listopada. No i zaczęły się schoy. Codzieennie przekładają date sprowadzenia karty. Dziś powiedzieli mi, że będzie w poniedziałek(czyli 10 listopada). Czy to normalne? Czy w innych sklepach też się tak długo czeka na niektóre części?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR dziadostwo nie sklep! Mieli mi kiedys myszke Microsoft IntelliMouse Explorer v3.0 sprowadzic... czekalem prawie dwa tygodnie, w koncu im podziekowalem i kupilem na Allegro.

 

Zrobili sobie tluki siec sklepow w Polsce, poubierali ladnie polki sprzetem komp. i maja sie za powazna firme. NIE polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR dziadostwo nie sklep! Mieli mi kiedys myszke Microsoft IntelliMouse Explorer v3.0 sprowadzic... czekalem prawie dwa tygodnie, w koncu im podziekowalem i kupilem na Allegro.

 

Zrobili sobie tluki siec sklepow w Polsce, poubierali ladnie polki sprzetem komp. i maja sie za powazna firme. NIE polecam!

Zależy jeszcze w którym mieście - w Lublinie są ok. Jak zamawiałem, to zawsze było na drugi dzień.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR dziadostwo nie sklep! Mieli mi kiedys myszke Microsoft IntelliMouse Explorer v3.0 sprowadzic... czekalem prawie dwa tygodnie, w koncu im podziekowalem i kupilem na Allegro.

 

Zrobili sobie tluki siec sklepow w Polsce, poubierali ladnie polki sprzetem komp. i maja sie za powazna firme. NIE polecam!

Zależy jeszcze w którym mieście - w Lublinie są ok. Jak zamawiałem, to zawsze było na drugi dzień.

Byc moze w Lublinie sa OK, ja jednak szybko sie zrazam do takich firm... co sie bede z nimi sciaral... :P Jak nie potrafia szybko zalatwic, kupuje gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samemu nic tam nigdy nie kupowalem, ale znajomy owszem. Przy kupnie czegos na zamowienie niestety to wyglada tak, ze czesci POWINNY byc na 2 dzien (w centrali w wawie nastepnego dnia), ale gornego limitu zadnego nie ma - tzn. beda, kiedy beda dla sklepu dostepne :(

 

Najlepiej by bylo jakbys sie skontaktowal z centrala i powiedzial o problemie z przekladaniem terminow, w zwyklym sklepie co najwyzej mozesz ich pomeczyc psychicznie - "prosze mnie zapewnic ze ta karta bedzie tego dnia na 100%, a w razie gdyby nie bylo zwrot kosztow dojazdu do was"... czy cos takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samemu nic tam nigdy nie kupowalem, ale znajomy owszem. Przy kupnie czegos na zamowienie niestety to wyglada tak, ze czesci POWINNY byc na 2 dzien (w centrali w wawie nastepnego dnia), ale gornego limitu zadnego nie ma - tzn. beda, kiedy beda dla sklepu dostepne :(

 

Najlepiej by bylo jakbys sie skontaktowal z centrala i powiedzial o problemie z przekladaniem terminow, w zwyklym sklepie co najwyzej mozesz ich pomeczyc psychicznie - "prosze mnie zapewnic ze ta karta bedzie tego dnia na 100%, a w razie gdyby nie bylo zwrot kosztow dojazdu do was"

spoko masz pomysl :) musze to kiedys gdzies zastosowac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...