Skocz do zawartości
malyx_17

Co z tym zrobic?? POMOCY!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem nowym userem tego forum! Znaczy wczesniej bylem tylko biernym userem, ktory czytal rozne ciekawe posty :D. Jednak teraz postanowilem sie zarejestrowac i zalozyc swoj pierwszy TOPIC :D A w nim zapytac sie was: Jak mozna bylo by podkrecic ten sprzecik?? Sprzecik oczywiscie taki jak w podpisie! Prosze o odpowiedzi (tu na forum albo na moje GG2572957) i jakies konkrety poniewaz ja jestem zielony jak chodzi o to 8O. Kiedys myslalem ze overclocking jest prosty jednak mylilem sie :? Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich userow tego zaje******* FORUM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzeci wyglada spoko proponuje zajrzec do tematu oc nowych duronow .... iel da sie wycisnac to ciezko powiedziec ... bys musial wiedziec jaka masz serie procka .... z grafy an pewnoi da sie wycisnac .... ale x-power to tez nie ejste najlepsza firma tak wiec kokosow z niej nie bedzie mial .... porozgladaj sie po forum na pewno znajdzie odpwoedzi na swoja pytanka ...

nastepnym razem jakbys mogl sie dowiedziec na jakim chipsecie jest twoja mobo i jaka masz serie durnia to wiecej Ci mozna by bylo powrozyc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na oznaczeniach durniow sie nie znam ale moge ci powiedziec ze ta plyta do oc jest do d....

chipset kt400, brak mozliwosci zmiany mnoznika jedyne co cie ratuje to drut mod na fsb>165 i mnoznik

poszukaj tematu o drucikach w sokecie...

i polecam FAQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha a ta moja plyta(GIGABYTE GA-7VA  rev. 2.0) to jest na chipsecie Via KT 400A!

i z tego co sie orientuje to nie mozna tam zmieniac mnoznika:(  

takze co mi radzicie zrobic??!!