Gość Opublikowano 5 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2004 Masz racje.. ale ja mimo to bardoz nie lubie MFC :) juz wole w czystymi WinAPI trzaskac, choc wtedy jest troche katorga, ze juz o obsludze jakis COM'ow w czystym API nie wspomne.. masochizm :) No ale wydaje mi sie ze temat jest chyba troche inny, moze czas skonczyc ten OT ? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzi Opublikowano 6 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2004 zakoncze textem: nikt nie lubi MFC :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohydek-szalej Opublikowano 26 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2004 Zaskocze was z lekka na ten temat: Dokoncz kod tak aby nastapila zamiana wartosci zmiennych x i y bez uzywania dodatkowych zmiennych :x=1234;y=2345;Człowiek który uczył mnie programowania pod Windows pokazał nam takie rozwiązanie w C++: x ^= y ^= x ^= y;po wykonaniu tej sekwencji wartości faktycznie są zamienione, przynajmniej u mnie, przy kompilacji na VS.NET 2002 Swoją drogą ktoś mógłby to sprawdzić na gcc. Dokładny opis dlaczego tak się dzieje znajduje się na stronie: http://www.ii.uni.wroc.pl/~wzychla/cstest.html w punkcie 1. (przycisk działa niestety tylko pod ie) Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polar Opublikowano 26 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2004 Na C# po wpisanie takiego kodu zamiana się nie dokona. Chociaż praktycznie nie znam tego języka ( my first time 8) ) ale nie było tak trudno to sprawdzić. using System;namespace Project1{ public class Ex1 { public static void Main(string[] args) { int x = 123, y = 456; Console.WriteLine( "najpierw x ="+ x + " a y = " + y ); x ^= y ^= x ^= y; Console.WriteLine( "a teraz x ="+ x + " a y = " + y ); } }} A takie jest rezultat, czyli ta zamiana tu nie działa. najpierw x =123 a y = 456a teraz x =0 a y = 123 Oczywiście w C++ wszystko jest bajecznie zgodne. #include<conio.h>#include<iostream.h>//------------------------------------------------------------------------------main(){int x = 123, y = 456; cout << "najpierw x = " << x << " y = " << y << endl; x ^= y ^= x ^= y; cout << "a potem x = " << x << " y = " << y;getch();}//------------------------------------------------------------------------------ Wynik jest jak to powszechnie wiadomo spodziewany :) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polar Opublikowano 26 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2004 Mam takie pytanie odnośnie tego C#asza jaki jest tu odpowiednik funkcji getch() czyli czekanie na naciśnięcie klawisza ??? Bo bym se oblukał , ale nie chce mi się szukać :lol: Albo lepiej kupić książkę C# dla pasjonatów C++ hehe warto się pouczyć :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2004 Dobra.. to mam nastepny ciekawy kod.. pokazal go nam jeden koles od laborek i powiedzial, ze ponoc takie zadanie daja w jakiejs tam firmie przy rekrutacji. [php:1:7d912586e2] #include <iostream> using namespace std; class base { public: int bVal; base() : bVal(0) {} }; class deriv : base { public: int dVal; deriv() : dVal(1) {} }; void wyswietl(base *arr, int n) { for (int i = 0; i < n; i++, arr++) { cout << arr->bVal; } cout << endl; } int main() { base tab1[5]; wyswietl(tab1, 5); deriv tab2[5]; wyswietl((base*)tab2, 5); return 0; } [/php:1:7d912586e2] Pytanie jest klasyczne.. co wyswietli sie na ekranie? Prosze bez sprawdzania kodu w kompilatorze :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 13 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2004 Piekna zagwozdka FiDO chwilke nad tym trzeba pomyslec :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...