QbaS Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2004 czy jest mozliwe wlaczenie programowo na gf2 takiego rozmycia jak ma to miejsce na radeonach 9000 i lepszych??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nuttie Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Rozmycia? Motion Blur? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaS Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2004 tak normalnie nie sa dostepne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuneReK Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2004 O wlasnie - moze na GF4 MX by tez byly :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulajnoga10 Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2004 wedlug mnie to jest niemozliwe bo przeciez poziom rozmycia zalezy od predkosci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hal_9k Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale chyba ten efekt jest w NFSIe zrobiony przy użyciu DX 8.1. Tak na marginesie to swoją drogą wiem że w GTA był Motion Blur nawet na GF2 właśnie. Ale różnił się on dość znacznie. Jesli przyglądniesz sie na tego z NFSa widać taki dziwny efekt jakby "anty alsiasing" krawędzie nie są tak ostre tylko są lekko "rozmyte" nawet na statycznym obrazku. A to mi już podchodzi właśnie pod wyższe DXy. UPDATE: GTA 3 oczywiście, zaraz na początku po intro... dalej nie pamiętam :) bo zacząłem grać :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukecz Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2004 wedlug mnie to jest niemozliwe bo przeciez poziom rozmycia zalezy od predkosciSie kolega myli... Potrzeba karty zgodnej z dx8.1 Z ciekawosci sprawdze uzywajac 3D Analyze na moim gf4mx czy chodzi...(jesli tylko qmpel odda mi juz ta gre...) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crusio Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Ani GF 2 mx, ani 4 mx nie osluguja DX 8.1 wiec nie bedzie Motion Blur. Ale zeby taki efekt uzyskac za darmola praktycznie tzn bez obciazania sprzetu, to polecam jakis stary LCD. Smuzenie bedzie tam tak widoczne, ze bedzie przypominalo zludzenie Motion Blur. Efekt murowany :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Nie rozumiemy chiba dzialania programu 3danalizer, he ? Dlatego dzialaja gry dx8.0 na kartach dx7.0 bo 3danalizer wylacza efekty zawarte w dx8. I tak zamiast swietnej wody w 3dmarku mamy czarna plame. I zapomnij o motion blur. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YrC Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2004 motion blur jest generowany w Nfs:u przez pixel shader ,wiec zapomnijta o tym efekcie na gf2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Kaeres ma racje.... zapomnij o tym efekcie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2004 tak panowie, zaraz pixel shadery 2.0 odpalicie na rivie M64 :lol: myślenie nie boli, czasem warto spróbować ;) zaraz włączę emulację athlona FX i puszczę 3dmarka przez emulator monitora :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukecz Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2004 tak panowie, zaraz pixel shadery 2.0 odpalicie na rivie M64 myślenie nie boli, czasem warto spróbować zaraz włączę emulację athlona FX i puszczę 3dmarka przez emulator monitora To bylo naprawde madre z Twojej strony... Dla takiego "nabijania" postow proponuje udzielac sie w toppicu smiechu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Przeciez takie efekty da sie emulowac programowo tylko w duzym stopniu obciazaja proca i w efekcie nie ma to wiekszego sensu.Kiedys czytalem ze mozna nawet emulowac efekty sb live na zwyklej karcie programowo... wiem ze brzmi idiotycznie ale jednak true ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 da się dużo rzeczy ale chozi o sens właśnie, jakby to było takie proste to słabe wyniki shaderów nVidia nadrobiłąby dawno przez sterowniki dociążając procka który w nowych grach nie jest aż tak mocno obciążony. z resztą sami porównajcie wyniki benchmarków z 3d analizerem :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpawlakos Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 ja ma Gf2ti i tego bajerku niestety nie zobacze (u siebie ofkorz), ale nie płacze, tylko jake dalej....... 18.97s (ofline) :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...