Skocz do zawartości
Bulsky

Problem z monitorem

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

mam od ok 2 lat monitor 19 calowy highscreen (vobisa), i od jakiegos czasu bardzo nasilil sie pewien objaw. Mianowicie monitor potrafi, oczywiscie w nieregularnych odsteach, nagle przyciemni sie, i po jakims czasie , lub niemalze natychmiast wrocic do stanu wlasicwego. Zdarzylo sie taze ze przyciemnil sie na tyle mocno ze trzeba bylo go ustawic na ok 80% jasnosci, i trwalo to ok 6-8 minut. Prosilbym o pomoc, co to moze byc? Czy to wina kineskopu czy czegos innego.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam ten sam problem, objawia sie on jednak w znaczenie większym stopniu. Efektu moire`a to nawet ślepy by zobaczył, tylko w serwisie VOBISA teggo nie widzą. Aby obraz był nie zamazany, musze ustawić kontrast na 35% a jasność na 80%. Inaczej można wykończyć własne oczy.

Monitor mam na gwarancji, obraz był bardzo dobry (bo sprawdzałem przy kupnie) aż do momentu gdy padł mi zasilacz i serwisie VOBISa (czyt. oszustów) zamienili mi na rzekomo NOWY egzemplarz. Nie wiem po co wymieniali mi cały jak tylko zasilanie poszło?! Wysyłałem im go do serwisu 3 razy i ... napisali że podregulowali a tu nic. Jestem na nich taki wq... , że już zdecydowałem sie kupić sobie LG 17``, a ten wysyłać im kurierem co 2 tygodnie do końca gwarancji (jeszcze 1,5 roku) czyli ok 30 razy. Zobaczymy czy wolą go naprawić! czy ponieść takie koszta, wpierw wyślę jednak pismo do dyrekcji.

UŻYTKOWNICY, JEŚLI NIE CHCECIE MIEĆ PROBLEMÓW, NIGDY NIE KUPUJCIE NIC W VOBISie ANI W LOGOSIE. TO BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEI!!!

 

Z pozdrowieniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

efekt moire ,moze byc rowniez uzalezniony od jakosc komponentow (czyt. karta graficzna, zasilacz,, uszkodzenie kabli itp), natomiast osobiscie uwzam, ze jak bede w ciagu 2 tygodni wyslal monitor (teraz musze jakos przedtrzymac , bo niezbedny), to bez watpienia dolacze do kompletu pismo, przedstawiajace szczegolowy opis symptomów, sytuacji w ktorych maja miejsce, uwzgledniajac czestotliwosc zdarzen, temperature itp, by wlasnie...pozniej nie bylo niedomowien zwiazanych z naprawa. Wydaje sie to byc rozsadnym posunieciem. W podsumowaniu uwzglednie note z prosba o szczegolowy opis dzialan serwisu. Nie zamierzam wysylac 3 raz :twisted: a moze powinno sie tak wlasnie dzialac ..jak sobie co po niektorzy serwisancie (i im podobni) "zyczą" ... :roll:

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...