Skocz do zawartości
Syrob

ruby na r9x00

Rekomendowane odpowiedzi

Kwestia czasu gdy okaże się, że to demko poleci nawet na ti4200 i Ruby na golasa będzie latać  :wink:  :D .

Dobre :D

 

Ale nie sądze:

Chyba każdy chciałby zobaczyć renderowaną Ruby na swoim komputerze - powiedzmy wyposażonym w kartę RADEON 9500/9600 czy 9700/9800. Niestety jak na razie nie będzie to możliwe. Głównym powodem jest implementacja kompresji 3Dc. Mapy zajmują w pamięci nawet i 249MB (już po skompresowaniu). Bez korzystania z 3Dc ich wilkość wzrasta do około 1GB.  

Może jednak znajdzie się ktoś zdolny, kto będzie w stanie wykonać jakiś transport na np. RADEONa 9800XT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcieliscie demo Ruby na R350/360 to macie  :arrow: http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.ph...=12141&start=14

 

Dajcie znac czy to dziala u Was. Ja nie moge sprawdzic tego aktualnie. Podobno zzera niezle RAM i dziala wolno...

 

Want to run ATi's latest Demo Ruby for the Radeon X800 on your 9700 Pro or 9800 series card! then head this way to Beyond3D's Forum! Thanks to Colourless.  

 

It's not quite right (shader on her face is too dark among other things) yet, but it kind of works. It's also 'really' slow for me. Mostly caused by oh so much ram paging... ow, this thing likes a LOT of memory (especially since I have to make it use the Managed pool for textures instead of the Default pool).  

 

Simplifing shaders isn't difficult, but it takes a while. In all there are just under 40 shaders that are too long.  

 

I'll try to get a DLL out 'soonish' that will allow others to play. The thing about it is, it will not look like what you get on an X800.

do pobrania....dla tych co szukają...

http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ruby juz dziala na R300 :) Sa wszystkie tekstury i wogule :D

 

Dołączona grafika

 

Installation

============

 

Extract r300rubyrap.zip (with directories) to the "ATI DemosDoubleCross" directory and you are done.

 

System Requirements

===================

 

Minimum:

128 MB Video Memory

512 MB System Memory

 

 

Recommended:

256 MB Video Memory

768 MB System Memory

 

 

Notes

=====

 

This should work for all 128 MB Radeon 9500 and above cards.  

 

A 128 MB card is REQUIRED! It will NOT run on 64 MB cards.

 

If you have a 128 MB card, you should have your AGP aperture size set to 256 MB. You should also change  

resolution to 640x480 and multisampleType to 1 in Sushi.ini.

 

You 'really' need more than 512 MB of memory to run this other wise speed will probably be terrible, if it runs  

at all.

 

To decrease the size of the shaders so they would work on R300 class card, certain effects are now gone.  

These include Depth of Field and many specular highlights. A future version may attempt to put these back in.

Dla ATi http://www.users.on.net/triforce/ruby/r300rubyrap.zip

Dla NV3x http://www.users.on.net/triforce/NV3xRuby.zip

 

A ja u siebie mam problem :( Strasznie klatkuje, ale wyraznie widac ze to nie wina za slabej wydajnosci tylko doczytywania :( Mam "tylko" 512MB i dopiero za drugim loopem mam na poczatku 50fps a pozniej znowu spada do 1-2fps :( Caly czas doczytuje :( Czy to doczytywanie moze byc przez to ze am grafe 64MB? Max uzycie ramu po ogladnieciu demka to 650MB :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pinki : Oczywiście że to wina 64MB ramoo. Ale tylko częściowo. Myślę że kluczem jest tutaj odpowiednie stweakowanie ustawień AGP (pomijając rozmiar ramoo).

W tej nowej wersji: znowóż pierwszy loop się nie liczy ;) a drugi zaczyna u mnie klatkować jak ten facet z PCB :D na głowie ucieka z budynq -> nie widać nawet jak Rooby robi wślizg. Trzeba popracować nad ustawieniami AGP. Takie jest moje zdanie.

Demko wygląda już całkiem całkiem. Acha! No i jesscze pamiętajcie wszyscy, co uroochamiacie to demko - uaktywnijcie poprawnie TAA!

 

Syrob: dodaj do tytułu topicu " i NV3x" :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie puszczalem

 

na patchu do NV30 wszystko wyglada jak w normalnym demku ruby (ale jest z 0.1fps), po dorzuceniu shaderow od R9xxx fps jest z 5 ale wyglada jak smierc i brak shaderow

 

zara poproboje jeszcze z wieksza iloscia ramu itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, potestowalem

 

na 1gb ramu, agp aperture na 256mb, pci usage na 384mb chodzi w miare plynnie @ 1-3fps

 

shadery dzialaja ok (wszystko elegancko wyglada) ale jedyny problem jest taki ze efekty swietlne sa 256 kolorowe albo 16 bitowe

 

jak mowilem - gdy wrzuce shadery od r9xxx ruby "traci zycie" i stare jest 1 tekstorka bez zadnych efektow

 

Winter:

 

Dla ATi http://www.users.on.net/triforce/ruby/r300rubyrap.zip

Dla NV3x http://www.users.on.net/triforce/NV3xRuby.zip

 

Sciagnij oba, z wersji pod R300 wez sobie d3d9.dll (najszybszy z tych co jest...), rozpakuj to co jest dla NV3x do katalogu od ruby, odpal. Powinno chodzic.

 

Pora zdac mature i to na NV40 odpalic :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie chodzi zajebiście w 1024x748 za 2 przejściem, wtedy już praktycznie nie klatkuje, w porównaniu do dem z R300, ruby to żadna nowość/rewalacja....

 

EDIT:

Przed chwilą skapnąłem że nie stworzyłem radlinka do demka z ruby i miałem nie podkręconą karte.... Ludzie to chodzi nawet płynnie na niekręconym R9700np!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapuscilem w koncu u siebie ten uaktolniny patch 1.1 (ze ruby jest cala)

dalem aax4 anizo x8 idzie plynnie od 1 razu agp aparature size dalem na 256 mega w sumie ladne ale bez przesady........ czekam na cos ladniejszego :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rewelka! - Z shaderami do R9x00 na podkreconym jak w podpisie R9700 caly czas plynnie (srednio 35fps, min. 21) w 1024x768 ale z Multisample=1. Jak tylko Colourless poprawi shader twarzy (zeby nie byla taka ciemna) to będzie po prostu EXTRA - podobno jednakze na X800 jest jezcze efekt depth of field... to musi wygladac... A demo Subsurface Scattering zeczywiscie zwala z nog... Ciekawe czy komus uda sie przepisac shadery z 3.0 na 2.0 w Nalu nVidii... ale watpie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...