Syrob Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Probuje zmusic demko dublecros do chodzenia na radku 9x00. narazie nic mi z tego niewychodzi jak by ktos cos slyszal to prosze o info :) p.s. tak ladnie prosze je i nic :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 A co ladnie je prosisz zeby sie uruchomilo ;) Poczekamy - brac z rusi cos wymysli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Wlasnie obejrzalem mpg ze strony Ati :) W sumie to chcialbym zobaczyc jak to jest renderowane w czasie rzeczywistym. Jednak co do samej animacji to jednym slowem KICZ straszny!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Zassałem : http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html I nic... faktycznie - tylko czekać na linki "*.ru". Pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Kwestia czasu gdy okaże się, że to demko poleci nawet na ti4200 i Ruby na golasa będzie latać :wink: :D . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J-A-J-O Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Kwestia czasu gdy okaże się, że to demko poleci nawet na ti4200 i Ruby na golasa będzie latać :wink: :D . Dobre :D Ale nie sądze: Chyba każdy chciałby zobaczyć renderowaną Ruby na swoim komputerze - powiedzmy wyposażonym w kartę RADEON 9500/9600 czy 9700/9800. Niestety jak na razie nie będzie to możliwe. Głównym powodem jest implementacja kompresji 3Dc. Mapy zajmują w pamięci nawet i 249MB (już po skompresowaniu). Bez korzystania z 3Dc ich wilkość wzrasta do około 1GB. Może jednak znajdzie się ktoś zdolny, kto będzie w stanie wykonać jakiś transport na np. RADEONa 9800XT? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Nawet nawet ten filmik tylko cos mi z matrixa podbija 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolowawa Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Chcieliscie demo Ruby na R350/360 to macie :arrow: http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.ph...=12141&start=14 Dajcie znac czy to dziala u Was. Ja nie moge sprawdzic tego aktualnie. Podobno zzera niezle RAM i dziala wolno... Want to run ATi's latest Demo Ruby for the Radeon X800 on your 9700 Pro or 9800 series card! then head this way to Beyond3D's Forum! Thanks to Colourless. It's not quite right (shader on her face is too dark among other things) yet, but it kind of works. It's also 'really' slow for me. Mostly caused by oh so much ram paging... ow, this thing likes a LOT of memory (especially since I have to make it use the Managed pool for textures instead of the Default pool). Simplifing shaders isn't difficult, but it takes a while. In all there are just under 40 shaders that are too long. I'll try to get a DLL out 'soonish' that will allow others to play. The thing about it is, it will not look like what you get on an X800. do pobrania....dla tych co szukają... http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@kal Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 U nie chodzi bardzo słabo przy czy są bardzo duże braki w obrazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Za pierwszym loopem strasznie swappuje hdd, ale za drugim (i każdym następnym) loopem idzie idealnie. Oczywiście są braki w obrazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinki Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Ruby juz dziala na R300 :) Sa wszystkie tekstury i wogule :D Installation ============ Extract r300rubyrap.zip (with directories) to the "ATI DemosDoubleCross" directory and you are done. System Requirements =================== Minimum: 128 MB Video Memory 512 MB System Memory Recommended: 256 MB Video Memory 768 MB System Memory Notes ===== This should work for all 128 MB Radeon 9500 and above cards. A 128 MB card is REQUIRED! It will NOT run on 64 MB cards. If you have a 128 MB card, you should have your AGP aperture size set to 256 MB. You should also change resolution to 640x480 and multisampleType to 1 in Sushi.ini. You 'really' need more than 512 MB of memory to run this other wise speed will probably be terrible, if it runs at all. To decrease the size of the shaders so they would work on R300 class card, certain effects are now gone. These include Depth of Field and many specular highlights. A future version may attempt to put these back in. Dla ATi http://www.users.on.net/triforce/ruby/r300rubyrap.zip Dla NV3x http://www.users.on.net/triforce/NV3xRuby.zip A ja u siebie mam problem :( Strasznie klatkuje, ale wyraznie widac ze to nie wina za slabej wydajnosci tylko doczytywania :( Mam "tylko" 512MB i dopiero za drugim loopem mam na poczatku 50fps a pozniej znowu spada do 1-2fps :( Caly czas doczytuje :( Czy to doczytywanie moze byc przez to ze am grafe 64MB? Max uzycie ramu po ogladnieciu demka to 650MB :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Pinki : Oczywiście że to wina 64MB ramoo. Ale tylko częściowo. Myślę że kluczem jest tutaj odpowiednie stweakowanie ustawień AGP (pomijając rozmiar ramoo). W tej nowej wersji: znowóż pierwszy loop się nie liczy ;) a drugi zaczyna u mnie klatkować jak ten facet z PCB :D na głowie ucieka z budynq -> nie widać nawet jak Rooby robi wślizg. Trzeba popracować nad ustawieniami AGP. Takie jest moje zdanie. Demko wygląda już całkiem całkiem. Acha! No i jesscze pamiętajcie wszyscy, co uroochamiacie to demko - uaktywnijcie poprawnie TAA! Syrob: dodaj do tytułu topicu " i NV3x" :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkkrystian Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Sorki za lamerskie pytanie, ale czy można uruchomić to demka tak aby nie brakowało shaderów/tekstór, ściągłem i podmieniłem plik, demko lata ale brak 80% procent laski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Wlasnie puszczalem na patchu do NV30 wszystko wyglada jak w normalnym demku ruby (ale jest z 0.1fps), po dorzuceniu shaderow od R9xxx fps jest z 5 ale wyglada jak smierc i brak shaderow zara poproboje jeszcze z wieksza iloscia ramu itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 jak to demko na GF FX 5900XT zapuścić :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Ok, potestowalem na 1gb ramu, agp aperture na 256mb, pci usage na 384mb chodzi w miare plynnie @ 1-3fps shadery dzialaja ok (wszystko elegancko wyglada) ale jedyny problem jest taki ze efekty swietlne sa 256 kolorowe albo 16 bitowe jak mowilem - gdy wrzuce shadery od r9xxx ruby "traci zycie" i stare jest 1 tekstorka bez zadnych efektow Winter: Dla ATi http://www.users.on.net/triforce/ruby/r300rubyrap.zip Dla NV3x http://www.users.on.net/triforce/NV3xRuby.zip Sciagnij oba, z wersji pod R300 wez sobie d3d9.dll (najszybszy z tych co jest...), rozpakuj to co jest dla NV3x do katalogu od ruby, odpal. Powinno chodzic. Pora zdac mature i to na NV40 odpalic :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Ruby okazala sie za mocna dla mojego kompa :/ 1FPS (wg. fraps) to zdecydowanie nie plynnie :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinki Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 keiename masz na grafie 64 czy 128mb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 128Mb wiec zgodnie z zaleceniami :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J-A-J-O Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 A u mnie chodzi zajebiście w 1024x748 za 2 przejściem, wtedy już praktycznie nie klatkuje, w porównaniu do dem z R300, ruby to żadna nowość/rewalacja.... EDIT: Przed chwilą skapnąłem że nie stworzyłem radlinka do demka z ruby i miałem nie podkręconą karte.... Ludzie to chodzi nawet płynnie na niekręconym R9700np!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Wrzuciles shadery do R300 ? Jesli tak to nie dziw sie, u mnie takze chodzi plynnie wtedy... O_o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrob Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 zapuscilem w koncu u siebie ten uaktolniny patch 1.1 (ze ruby jest cala) dalem aax4 anizo x8 idzie plynnie od 1 razu agp aparature size dalem na 256 mega w sumie ladne ale bez przesady........ czekam na cos ladniejszego :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyFX Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 ja u siebie w pliku sushi.ini wyłączyłem multisamplowanie (z 4 na 0) dało mi to około 1.5fps co razem daje juz 2-3fps :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 O kurcze demko zabiera ponad 700MB. Zupełnie jak FarCry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Czy my mowimy o tym samym demie ? :o U mnie 150mb zabiera. :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinki Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Max uzycie ramu po ogladnieciu demka to 650MB, juz wyzej to napisalem :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrob Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Wiecie co to drugie demko technologoczne z figura szachowa podoba mi sie bardziej :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikohR Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Rewelka! - Z shaderami do R9x00 na podkreconym jak w podpisie R9700 caly czas plynnie (srednio 35fps, min. 21) w 1024x768 ale z Multisample=1. Jak tylko Colourless poprawi shader twarzy (zeby nie byla taka ciemna) to będzie po prostu EXTRA - podobno jednakze na X800 jest jezcze efekt depth of field... to musi wygladac... A demo Subsurface Scattering zeczywiscie zwala z nog... Ciekawe czy komus uda sie przepisac shadery z 3.0 na 2.0 w Nalu nVidii... ale watpie :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Zapuscilem to demko i mialem tak na oko srednio 3-4 klatki. Ustawilem w biosie z 64MB na 256MB i oczom niewiezylem 8O prawie plynnie tak ze 20 klatek to na bide :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Zadek Opublikowano 9 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2004 U mnie lata jak przed wojną - najmniejszego klatkowania. Jednak rusałka robiła wieksze wrażenie - Ruby jest dopracowana, ale nudna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...