Skocz do zawartości
Rafix

MSI GeForce Ti 4200 64mb vs. Doom III

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

http://www.xbitlabs.com/articles/editorial.../stalker_5.html

 

To jest odnośnie stalkera, było takie zestawienie odnośnie doom'a ale dzisiaj nie mogę trafić.Te wykresy pokazują jak może być dobrze zoptymalizowany silnik graficzny(porównajcie sobie z silnikiem far cry, czytałem wypowiedzi niektórych forumowiczów, że cryengine to super wypasiony i najlepiej zoptymalizowany silnik graficzny pod słońcem.Może jak popracują nad nim jeszcze pare lat...) :lol:

Wykresy z doom'a 3 wiele się nie różniły od tych ze stalkera.

 

http://www.xbitlabs.com/articles/editorial...play/hl2_4.html

... a tu kolejny super zoptymalizowany silniczek :lol: tylko dla ati.

Obawiam się, że nie pozwolą sobie na wydanie gry w tym stanie.

Przypominam tylko by pograć w hl2 wystarczy mieć procesor=700MHz i grafikę wspierającą dx7.

 

Odnośnie tematu to jasna sprawa :wink:

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co? :)

W tym co podałeś pisze, że testowali Stalkera w wersji niedokończonej. Gra śmiga szybko. Beta? Ale dali linka do HL2 gdzie napisali, że ta gra bardzo intensywnie korzysta z pełnej precyzji w PS2.0 i tam już karty nVidii nie dają sobie zbytnio rady. I na koniec napisali, że napewno producenci nowych gier w finalnej wersji będą dodawać specjalny renderer do kart nv3x, który spadkiem jakości pozwoli na komfortową grę! :wink:

 

Now take a look at performance numbers of the game that uses Pixel Shaders and Vertex Shaders 2.0 heavily:

As you see, NVIDIA’s GeForce FX graphics cards cannot actually compete with ATI’s RADEON 9600, 9800-series when Pixel Shaders 2.0 are used in full precision. Obviously, if a specially developed code-path for NVIDIA GeForce FX-series as well as seriously optimised drivers are used, the latest products from the legendary NVIDIA Corporation will also perform fast in the next generation DirectX 9.0 game, however, at this point the family performs like it performs.

I tu najwżniejsze:

 

Developers of highly-anticipated games, such as Half-Life 2 or Doom III, have publicly admitted they were developing special rendering modes for NVIDIA hardware. As a result, even with some hopefully insignificant image quality degradation owners of the current GeForce FX 5600 and 5900-series of the graphics cards will also be able to play those 3D games. Unfortunately, there will be titles with no tangible optimisations for NVIDIA GeForce FX product line; hence, they will run like the highly-anticipated game we benchmarked today.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Odpowiedziałem tylko na wcześniejszego posta! :wink:

 

2. Teoretycznie doom3 był pisany na GF3Ti. Ale przez ten czas wiele się zmieniło i ciężko cokolwiek powiedzieć czy pójdzie. Teoretycznie pójdzie ale i tak bym na to nie czekał. Zobaczymy jak wyjdzie a kiedy wyjdzie to się okaże. Gwiazka czy 2005r.??? :wink: Zobaczymy. Ale szansa zawsze jest. Problemem może być te 64MB na grafie. Carmack wspominał coś o 128MB. Ewentualnie obniży jakość tekstur i też będzie! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hi.

 

Czemu nikt z posiadaczy ati nie komentuje wydajności w grze doom3?

Widać, że karty ati nie radzą sobie tak dobrze.Zupełnie na odwrót niż w half life2.Co wy na to.Macie przecież jakieś odpowiednie wytłumaczenie.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego, ze nie ma jeszcze gry doom3 ani hl2, jak wyjdą wtedy będzie można powiedzieć jak to chodzi... Bo testy jednego i drugiego póki gry nie zostaną skończone są bez sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko. Te testy tak jak i testy ze stalkera można sobie o kant d. wsadzić! Co to za testy bez shaderów? Tak samo jak testowanie na kawałku kodu dooma3 czy HL2. Mimo wszystko te testy są mało wiarygodne ponieważ Carmack wypowiadał się, że musi pisać specjalny renderer dla nv3x żeby dało się grać na FXach. Jeśli nie wierzysz poszukaj sobie w starszych rozmowach z Ajdacho gdzie sam wklejałem cytat z rozmowy z Carmackiem. I ID nie potwierdziło tych testów a testy z HL2 są potwierdzone przez Valve! Widzę, że nudzi Ci się i próbujesz wszcząć kolejną wojnę. BigBrother patrzy!

 

PS. Reszta nie wypowiada się dla tego, że nie ma zamiaru kłucić się o coś, czego nie ma i może nie być! hehehehe Wyrośliśmy już z tego młody avanturniku! :wink: Peace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...