przeciwnik Opublikowano 9 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2004 wczoraj oddałem swoją Barracude 80 GB do sklepu ponieważ padła :( nie chcialem czekać 14 dni więc dostałem 2 nowe dyski ( za mała dopłatą) posiadam płyte główna EpoX 8RDA3+. ma ona raid ale na serial ATA. Pytanie moje brzmi. jak najlepiej podlączyć te dyski aby działały jak najszybciej? mysłe ze powinienem podłączyć systemowy dysk na pierwszym kanale master a drugi dysk na pierwszym kanal slave. czy lepiej drugi dysk podłączyć na drugim kanale z nagrywarką? sory za głupie pytania ale jestem w dyskach zielony :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2004 u mnie oba śmigają na masterach. czyli mam tak: pierwsza taśma dysk master+nagrywara slave druga taśma dysk master + dvd slave no i wszystko śmiga :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FumFel_20 Opublikowano 9 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2004 kiedys jak sie bawiłem takimi <span style="color:red;">[ciach!]</span>łami :) to najszybciej mi zgrywał film jak miałem dwa dyski podłaćzone pod tą samą tasmę.Na tej samej taśmie nie moze być żadnego napędu czy nagrywarki bo wtedy dysk przełacza się w ten sam tryb co napęd i działa wolniej.Tak mi to tez tłumaczoni i się tego trzymam.Niewiem czy to jest prawda (z tym przełączaniem się) ale mi tak działa najlepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...