kojak_ct Opublikowano 29 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2004 Drugim sporym problemem poprzedniego rozwiązania SLI była synchronizacja kart. Karty połączone w 3dfxowe SLI renderowały naprzemiennie linie obrazu. Niestety taka współpraca nie była najlepsza, ponieważ spadała i to znacznie jakość obraz (głównie przez analogowe połaczenie oraz różnice pracy układów DAC). NVIDIA korzysta z nieco innej metody. Pojawiła się ona rok po prezentacji 3dfxowego SLI i jej rozwojem zajęła się firma Metabyte. SLI NVIDIA ma tylko taką samą zasadę rozkładu danych pomiędzy GPU. Czyli każdy z GPU może renderować np. po połowie klatki (dzieli się ją poziomo). Napisałem może, ponieważ dzięki w pełni cyfrowym wymianom danych między ramkami oraz [b]zaawansowanym algorytmom rozkładającym równomiernie obciążenie między GPU pozwala na uzyskanie maksymalnej prędkości [/b]przy zerowej stracie jakości obrazu. Sprzętowe równomierne rozkładanie obciążenia na 2 GPU to świetna sprawa. Karta renderuje tyle ile zdąży przed drugą dzięki temu można prawie maxymalnie wykorzystać GPU. Bardzo dobry pomysł. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 29 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2004 pewnie ze super ale pod warunkiem ze takie 2 uklady zintegrowane sa w calosc, a przy czyms takim jak SLI nie ma mowy o pelnej synchronizacji miedzy ukladami, a nawet jak by chciec zrobic pelna synchronizacje to za wiele by to zajelo czasu (na synchronizowanie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 29 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2004 No i 20.000 pękło 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 29 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2004 No i ciekawe ile w tym sciemy, bo jesli tak jak ostatnio to ja bardzo podziekuje za takie wyniki. 3dmark tak naprawde dobrze wiemy ze nie jest miarodajny bo brakuje w nim bardzo wielu detali ktore maja kolosalny wplyw na predkosc. No ale zaden test nie jest w 100% miarodajny, tak czy siak nei ma sie co podniecac punktami w 3dmarku, ja wole przelozenie na jakoes konkretne gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev-o Opublikowano 29 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2004 no ale widac porownanie co do innych graf, jak na takim radku 9800 jest ok 6000pkt, tzn ze okolo 3 razy szybszy jest podwojny GF 6800GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 29 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2004 lol, rozbawiles mnie :):):) To wcale nie znaczy ze jest 3 razy szybszy, tylko zwroc tez uwage jakie kongo wyszlo z oszustwami na 3dmarku i nie mowie tu tylko o 6800 ale o wczesniejszych zabiegach nvidii w poprzednich markach :) dla mnie 3dmark przestal byc miarodajny po pierwszej aferze z oszukiwaniem na punktach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...