desperat Napisano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2004 z tego co slyszalem objawem przekrecenia rdzenia jest zwis kompa, np na 3dmarku. U mnie natomiast wyglada to tak, ze jak wykrece rdzen powyzej 415 (radek 9800pro r350) to mam artefakty . Krecilem do 435, zwisa nie bylo ale arty wieksze? Powinienem krecic az do zwisa i najwyzej potem troche zmniejszyc czy zostawic tak jak mam? Te arty roznia sie od tych, co sa przy przekreceniu pamieci. Te od rdzenia to taki male biale kropeczki, im bardizej krece tym jest ich wiecej. Wtf? za podpowiedz bede wdzieczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yotomeczek Napisano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2004 z tego co slyszalem objawem przekrecenia rdzenia jest zwis kompa, np na 3dmarku.Pierwszo słyszę - zawsze pojawiają się najpierw kropki w Pixel Shader 2.0 (np woda w Naturce 3DMarku 2003) U mnie natomiast wyglada to tak, ze jak wykrece rdzen powyzej 415 (radek 9800pro r350) to mam artefakty . Krecilem do 435, zwisa nie bylo ale arty wieksze? Powinienem krecic az do zwisa i najwyzej potem troche zmniejszyc czy zostawic tak jak mam? Te arty roznia sie od tych, co sa przy przekreceniu pamieci. Te od rdzenia to taki male biale kropeczki, im bardizej krece tym jest ich wiecej. Wtf? za podpowiedz bede wdzieczny. To chyba musisz odkręcić do momentu aż arty ustąpią - chyba że lubisz "śnieżek" w grach 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...