Skocz do zawartości
desperat

krecenie rdzenia w radku 9800pro

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co slyszalem objawem przekrecenia rdzenia jest zwis kompa, np na 3dmarku. U mnie natomiast wyglada to tak, ze jak wykrece rdzen powyzej 415 (radek 9800pro r350) to mam artefakty . Krecilem do 435, zwisa nie bylo ale arty wieksze? Powinienem krecic az do zwisa i najwyzej potem troche zmniejszyc czy zostawic tak jak mam? Te arty roznia sie od tych, co sa przy przekreceniu pamieci. Te od rdzenia to taki male biale kropeczki, im bardizej krece tym jest ich wiecej. Wtf? za podpowiedz bede wdzieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co slyszalem objawem przekrecenia rdzenia jest zwis kompa, np na 3dmarku.

Pierwszo słyszę - zawsze pojawiają się najpierw kropki w Pixel Shader 2.0

(np woda w Naturce 3DMarku 2003)

 

U mnie natomiast wyglada to tak, ze jak wykrece rdzen powyzej 415 (radek 9800pro r350) to mam artefakty  . Krecilem do 435, zwisa nie bylo ale arty wieksze? Powinienem krecic az do zwisa i najwyzej potem troche zmniejszyc czy zostawic tak jak mam? Te arty roznia sie od tych, co sa przy przekreceniu pamieci. Te od rdzenia to taki male biale kropeczki, im bardizej krece tym jest ich wiecej. Wtf? za podpowiedz bede wdzieczny.

To chyba musisz odkręcić do momentu aż arty ustąpią - chyba że lubisz "śnieżek" w grach 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...