dARIO Napisano 27 Września 2004 Zgłoś Napisano 27 Września 2004 Problem polega na tym, że konto musi mieć włączone zabezpieczenie SSL. Po instalacji Norton Antywirus (Norton Internet Security) nie da się wysyłac poczty. Jak ktoś zna sposób na to ... bardzo proszę o radę, bo ja się już poddałem :( (PS. Próbowałem kilku klientów poczty - zawsze to samo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walker3d Napisano 28 Września 2004 Zgłoś Napisano 28 Września 2004 Może wina nie leży po stronie klientów pocztowych tylko samego antywirusa . Może on blokować port 25 odpowiedzialny za wysyłanie poczty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dARIO Napisano 27 Października 2004 Zgłoś Napisano 27 Października 2004 www.symantec.com Czy to oznacza, że albo SSL albo Norton ? :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ParanoiK Napisano 27 Października 2004 Zgłoś Napisano 27 Października 2004 Odblokuj port 465. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walker3d Napisano 28 Października 2004 Zgłoś Napisano 28 Października 2004 To zależy jeszcze od tego jakie masz konto . Na tlenie muszisz odblokować port 995 http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ParanoiK Napisano 28 Października 2004 Zgłoś Napisano 28 Października 2004 995 to jest spop3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...