Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pamietajcie o okresie rekojmi 12 miesiecy!

na jej podstwie mozecie ubiegac sie o zwrot pieniedzy do okresu 12 miesiecy...

sprzedawca albo odda pieniadze albo musi dac nowy sprzet (naprawa bedzie tu kwestia naciagana i mozna jej odmowic)

 

gwarancja jest tylko dodatkowym zabezpieczeniem - tak mowia przepisy

 

jest tez jeszcze jeden punkt... jesli usterke sie powtorzy w wypadku gdyby sprzedawca dal nowy sprzet zamiast kasy to nastepnym razem musi dac juz pieniadze i nie bedzie nas obchodzic juz naprawa...

 

Pisze to bo wczoraj odzyskalem pieniadze za SONY SD-M51 zakupione 14 miesiecy temu... dlatego 2 miesiace wiecej bo udowodnilem ze ekspertyza serwisu ARPA - Sony Poznan byla wadliwa i zabrala mi prawo instytucji rekojmi...

 

Jeszcze raz podkreslam .. WSZYSTKO PODLEGA REKOJMII nawet wiatraczek na ktorego niby nie ma gwarancji... zachowaj paragon i jak sie zepsuje oddaj... Jak bedziesz sprawe odpowednio porwadzil to zobaczysz zwrot pieniedzy...

 

:) hymm z tego wszystkiego zapomnialem skasowac soniaka z configa ponizej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hymmm... wlasnie dzwonilem do brata (pracuje on w sadzie...) na podstawie obecnych przepisow nie dolicza sie do okresu gwarancji czasu kiedy dany element przebywal na serwisie.... oczywiscie wszystko mozna naciagnac i zazwyczaj producent uznaje roszczenia dla swietego spokoju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka ze i tak jestesmy skazani na laske lub nie laske sprzedawcy ! oczywiscie mozna sie wyklucac i zarzucac sklep paragrafami

ale to i tak na nic, chuba ze ktos ma w rodzinie rezolutnego adwokata ktiry sie za nim wstawi !

 

wiem o czym pisze, ostatnio mialem bardzo przykre doswiadczenia z firma

komputronik i zakupionym tam monitorem samsunga

dostal mi sie felerny egzemplarz z niejarzacym sie pikselem na srodku ekranu, proba wymiany na sprawny i kontakty z szefostwem kompletnie nic nie daly, nie mowiac juz o zwrocie gotowki - trzeba zawiesc do serwisu, odczekac te dwa tygodnie az cos orzekna - moze wymienia albo powiedza ze taka kropka to nic takiego !

 

wstawie go do serwisu 1 pazdziernika, ciekawe czy wymienia

jak myslicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co napisales to chyba jest LCD monitor ?

LCD zastrzega sobie w umowie 12-16 wypalonych pixli ... tu nic nie wsqrasz... bo sam to podpisales... lub wyraziles zgode poprzez net (pewnie maja jakies regulatory prawne przy zakupach e-sleklep)

 

apropos laski sprzedawcy... i tu sie mylisz... jesli jestes pewny tego co mowisz i potrenujsze troche wiedzy z ksiazkami dotyczacymi gwarancji i rekojmi to sprzedawca nie powinien sprawic wiekszego porblemu...

Wlasnie dlatego to u nas dziala ... bo kazdy sie wycofuje zanim sprobuje...

odrobine odwagi...

Trzeab tez przyjac ze roszczenia od osoby niepelnoletniej nie beda brane pod wieksza uwage.. wiec lepiej w takim przyadu dobrac jakas powaznie wygladajaca osobe ze znajomuych i rodziny ktora "ma gadane" I WYSLAC DO FIRMY...

 

niestety LCD i e-sklepy to juz inna bajka... czegos takiego jak monitor nie kupuje sie przez net...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To [gluteus maximus] chyba opchnę ten cd-rom już 2 razy mi się zrypał za pierwszym razem mi wymienili na nowy a niedawno temu znowu siadł i mi naprawili.Felerny model i niech szlak trafi te cd-romy LG.

Te LG są w ogóle jakieś kijowe. Warczy jak kosiarka do trawy i nie sprawia wrażenia solidnego napędu. Jeśli chodzi o napędy CD i inne nowe to tylko ASUS. Cisza i spokój...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MichalP [xsrx] chodzi mi o monitor CRT, a dokladnie Samsung SyncMaster 765 MB

co do wieku - masz racje im ktos jest starszy tym go powazniej biora,

jezeli jeszcze dodatkowo zaopatrzy sie w szacowny garnitur i podjedzie czrna bmwica pod sklep to wymiana gwarantowana !

 

jezeli chodzi o mnie, to 20 lat juz dawno mi stuknelo a w sklepie rozmawialem prawie z lubiesnikami ale i tak nic nie wskoralem,

moze dlatego ze na garnitur bylo za goraco a o BMW moge pomazyc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hymm a jakbys sprobowal z monitorem do producenta sie odwolac ? i wyslac tylko pisemko do komputornika ze zawiadomioles producenta o odmowie naprawy?

 

w CRT jest to ewidentna wada ktora przynajmniej powinno sie naprawic.... a przy takim traktowaniu oddac pieniadze...

 

propomnuje formalna droge... list polecony do komputronika zawierajacy w tresci rzadania rekojmi... e-mail raczej odpada.. kopie wyslij do porducenta ...

 

ciezko cos poradzic... wyslij mi na priv szczegoly.. ja przedstwie bratu a on doradzi co robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...