lucass33 Opublikowano 29 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2004 Witam! :D Mam pewnien kłopot a właściwie to całkowicie nie wiem o co chodzi :? Prosze powiedz ci mi co mam zrobić aby wtyczki VST mi działały. Mam program do nich nazywa sie ASIO FX PROCESSOR LE no i jest ok z wyjątkiem tego, ze gdy go odpalam wyskakuje mi coś w tym rodziaju : failed tu create ASIO buffers Nie wiem o co chodzi w ustawieniech nie moge ustawić tego buffera gdyz go tam nie ma, wogóle juz sie w tym pogubiłem , prosze was o pomoc moze jakiś ptogram do odtwarzania VST no nie wiem co kolwiek co by mnie oświeciło w tej dziedzinie POZDRAWIAM !! P.S. PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ JESTEM NOWY W TE KLOCKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2002JSQ Opublikowano 31 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2004 Nie wiem co to za program, ale z reguly programy korzystajace z pluginow VST zakladaja katalog 'C:Program FilesSteinbergVST Plugins' i pluginy tam zainstalowane automatycznie sa przez te programy widziane. Bycmoze tez masz slaba karte muzyczna, niezgodna ze standardem ASIO. Zintegrowana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass33 Opublikowano 31 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2004 mam suud blastera 128 prawdopodobnie chodzi o ASIO (jest on konieczny do VST ??) nie ma go w panelusterowania moze masz jakas strone z której go sciągne ?? miałem juz VST i wiem ze mi wykrył a teraz nei mam ...... prosze wiec o podanie mi jakiejś stronki z ASIO pozdrawiem ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...