Skocz do zawartości
Aeroo

BEZNADZIEJNY SERVIS SAPPHIRE-POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

pisze tenm post pod wpływem olbrzymich emocji i prosze sie nie przejmowac błedami w pisowni jesli beda mam prosbe co mam zrobic z takim problemem? mam a raczej miałem sapphira radeona 9800pro r360 pcb pro cos sie zwalilo karte wyslalem do bielska do qumpla bo u niego w skleppie kupowalem i karte wysłał do servisy 2.5 tyg. temu i karty dalej nie ma ani kasy ani nic zadej info o od servisu a jak dzowni tam to mu mowia ze realizacja reklamacji w toku. NO LUDZIE PRZEIEZ 2 TYG TO 2 TYG A NIE 2.5 3 CO TO JEST JA WIEM ZE TO JEST POLSKA I WSZYSCY MAJA WSZYTKO GDZIES NO ALE ILEZ MOZNA!. I co ja mam z tym zrobic? skontkaktowac sie z urzedam praw konsumenta lub cos takiego jak tak to jakeis namiary moze? no sam nie wem karta jest mi potrzebna bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie kombinuj tylko cierplwie poczekaj jeszcze z 1 - 1,5 tygodnia. Nie wiem czy bawiles sie w modyfikacje chlodzenia (nie kazdy 9800pro jest na r360. wiec skads musisz to wiedziec) , zatem cierpliwie czekaj. przede wszytkim nie wkurzaj tych w serwisie, bo jak sie ktos uprze to udowodni ze ziemia jest plaska ;)

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem bo jak wjechalem kolesiowi na ambicje z komutronika to w przeciagu 3 dni mi nowe mobo wysłąi i przepraszali ze musze długo czekac takze nie wiem czy z tym wkurzaniem masz racje a czy patrzlem to masz racje sicgalem radiator ale go nałozylem pozniej spowrotem zadnych radiatorów nie bylo na pamieci zakładanych chłodznie nie zmieniane zadnych sladów uszkodzen i przeplen karty nie krecilem(jeszcze) miałem to zrobic zamiar w najblizszym czasie i raadiatory tez załozyc kupilem ostatnio chlodznie wodne i nawet go wyprubowac nie moge to samo z nowa mobo.. takze czekac bez czynnie nie bede

@ scatak ja czekac tyle nie bede bo mi to do pracy jest potrzebne a pozatym jak sie mowi 2 tyg robocze to ma byc 2 tyg a nie 6 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedz to panom z serwisu :) oni ci powiedza ze to nie ich wina, tylko hurtownii do ktorej wyslali. moze sie ew klocic o zwrot kasy, lub dostarczenie nowej, ale to robia niechetnie :)

 

to jak to zalatwia zalezy tylko od jakosci serwisu (znam taki ktory jesli przyjmie karte do serwisu to odrazu daje ci nowa, a z tamta juz sie sami bawia - niestety ja mialem pecha kupowac w takim ktoremu klient tylko przeszkadza)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ładnie mnie wystraszyliscie bo wlasnie musze oddac swoja karte do serwisu i myslalem ze w dwa tygodnie sprawa zostanie zalatwiona( najwidocznie zle myslalem).

Jeszcze jedno jakie objawy uszkodzenia mieliscie na karcie, czy moze cos w stylu o ktorym wspominam w tym watku ( http://forum.purepc.pl/about77037-1050.html )

jesli cos podobnego to moze jest jakas felerna partia 9800pro bo moj zaczal wariowac z dnia na dzien choc ciezko stwiedzic jaki byl tego powod.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli załatwiałeś wszystko formalnie i masz potwierdzenie przyjęcia do serwisu z datą, pieczątką i podpisem.

Jeśli przez te dwa tygodnie (równe 14 dni) nie kontaktowali się z Tobą, nie odrzucili reklamacji itp. itd.

Jeśli dostarczyłes do serwisu w stanie takim samym jak w dniu zakupu (oczywicsie poza tym szczególem, że nie działa) i nie musiałeś nic uzupełniać.

 

To mogą cmoknąć Cię w piętę. To oznacza, że Twoja reklamacja została uwzględniona i najeżdżaj na nich ostro. Jak pokażesz, że znasz swoje prawa i łatwo z nich nie zrezygnujesz to wszystko będzie wyglądać inaczej.

 

W razie problemów to do sądu (tryb uproszczony - strata czasu bo to Sąd Grodzki i możesz mieć wyrok za 2-3 lata) albo do Rzecznika Praw Konsumenta przy Urzędzie Wojewódzkim. Zawsze możesz zarządać odszkodowania powyżej 5000pln to będziesz się procesował cywilnie, a jakie będzie rozstrzygnięcie to inna sprawa ale zawsze szybciej (tylko wpis większy).

 

Możesz też wypiąć się na serwis i uderzać do sprzedawcy - to on stemplował gwarancję i Ciebie nie interesuje kto to naprawia itd. tylko u kogo kupowałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mi padł His 9600xt 256ddram Vivo czekałem 3 tygodnie po w Pronoxie w katowicach stwierdzili ze niewiedza co jest i musza wysłąc karte do producenta ;)), ale sie chłopy opamiętali z za dopłatą 200pln dali mi szafirka 9800pro na R360 , który juz zmmodowałem na 98000xt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Tak czytam sobie czasem to forum i mam ubaw po pachy...

Po pierwsze spokoj. Po drugie spokoj. Po trzecie...

A dalej... oni maja 14 dni roboczych co daje prawie 3tyg kalendarzowe i nic im nie mozna zarzucic w tym okresie. Poza tym co jest napisane na gwarancji ? Bo np w komputroniku stoi jak byk, ze w momencie wyslania karty na zewnatrz termin moze sie przedluzyc do 28 dni roboczych... takze sprawdzac takie bajery... No a poza tym... spokoj... ja oddawalem niedawno R9600XT His do serwisu i 14 dnia roboczego dostalem w zamian R9600XT Gigabyte... nie mam serwisowi Komputronika bo o nim mowa nic do zarzucenia... caly czas trwania reklamacji milo i przyjemnie... takze naprawde zalecam spokoj... bez kompa da sie zyc :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość viruspl

Ja trafiłem na dość miły sklep. W czasie gdy mój shit(fx5600 256mb golden limited od pixelviev) był na reklamacji(trwało to równe 28 dni :D) dostałem na czas naprawy mx440 64bit i byłem zadowolony że chociaż po forach mogłem poszaleć :] i w cs'a dało się grać ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dalej... oni maja 14 dni roboczych co daje prawie 3tyg kalendarzowe i nic im nie mozna zarzucic w tym okresie.

Szanowny panie słoniu, cieszy mnie, że masz ubaw, ale zanim zaczniesz mącić przeczytaj ustawe o szcególnych warunkach sprzedaży.

Po pierwsze 14 dni - a nie 14 dni roboczych. A wiec żadne 3 tyg.

Po drugie - po upływie 14 dni wiemy, ze seerwis uwzglednia relamacje, nie wiemy natomiast jak dlugo ona moze potrwac, bo tego ustawodawca nie sprecyzowal. Czyli - naciskac i jeszce raz naciskac.

 

Poza tym co jest napisane na gwarancji ? Bo np w komputroniku stoi jak byk, ze w momencie wyslania karty na zewnatrz termin moze sie przedluzyc do 28 dni roboczych... takze sprawdzac takie bajery...

Komputronik moze sobie pisac w gwarancji co mu sie podoba, ale jest to z mocy ustawy niewazne, nawet, jezeli podpisalismy sie pod gwarancja obiema rekami i palcem u nogi. 14 dni. Podobnie jest zreszta z 24 miesieczna gwarancja przy zakupie nowego towaru /cokolwiek nie jest napisane w gwarancji mamy min. 2 lata/.

 

Dla wnikliwych link:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/mo...ticle&sid=139#6

 

komisarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...